Haku
Viitteet 1-5 / 5
Asiakaskokemus KSO Autotaloissa
(2021)
Asiakaskokemus on kokonaisvaltainen ja aina yksilöllinen. Sen muodostu-minen alkaa usein digitaalisissa ympäristöissä jo ennen palvelutilannetta se-kä kanavissa, jotka eivät ole yrityksen hallinnoimia. Tänä päivänä meillä ...
”Kaikki täyttää, käytäntö käyttöön” CRM-järjestelmä vastaamaan Xamkin koulutusjohtajien ja opetushenkilöstön tarpeita
(2023)
Opintojeni syventävän työharjoittelun tein Kaakkois-Suomen ammattikorkeakouluun (Xamk) kuuluvaan tutkimus-ja kehittämisyksikkö Xamk Xentreen keväällä 2023. Työharjoittelun päätoimenkuva koostui CRM (Customer relationship ...
Household food waste behaviours, challenges and opportunities in Kouvola
(2021)
Food waste is a problem of the entire food supply chain, and households are the most
significant contributor to food waste. The purpose of this study was to look at the issue of
household food waste and get a better ...
Henkilöstön osaamisen kehittäminen ERP-järjestelmän käyttöönotossa
(2022)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli henkilöstön osaamisen kehittäminen toiminnanohjausjärjestelmän (ERP) käyttöönoton yhteydessä. Henkilökunnan sitoutuminen ERP:n oikeanlaiseen prosessien mukaiseen käyttöön on edellytys ...
Etätyön ja etäjohtamisen kokemukset työntekijän näkökulmasta
(2022)
Tämän työn tavoitteena oli selvittää etätyön ja etäjohtamisen nykytila toimeksiantajan organisaatiossa sekä tuottaa kehitysehdotuksia toiminnan kehittämiseksi. Ensimmäinen tutkimusongelma oli selvittää työntekijöiden ...