Haku
Viitteet 1-9 / 9
Asiakaskokemus KSO Autotaloissa
(2021)
Asiakaskokemus on kokonaisvaltainen ja aina yksilöllinen. Sen muodostu-minen alkaa usein digitaalisissa ympäristöissä jo ennen palvelutilannetta se-kä kanavissa, jotka eivät ole yrityksen hallinnoimia. Tänä päivänä meillä ...
”Kaikki täyttää, käytäntö käyttöön” CRM-järjestelmä vastaamaan Xamkin koulutusjohtajien ja opetushenkilöstön tarpeita
(2023)
Opintojeni syventävän työharjoittelun tein Kaakkois-Suomen ammattikorkeakouluun (Xamk) kuuluvaan tutkimus-ja kehittämisyksikkö Xamk Xentreen keväällä 2023. Työharjoittelun päätoimenkuva koostui CRM (Customer relationship ...
Suomen Jousampujain Liiton toimintakonseptien hyödyntäminen jäsenseuroissa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin Suomen Jousiampujain Liiton toimintakonseptien hyödyntämistä seuratasolla. Tutkimusmenetelmänä oli kvantitatiivinen eli määrällinen tutkimus sekä kvalitatiivinen tutkimus eli laadullinen. ...
Henkilöstön osaamisen kehittäminen ERP-järjestelmän käyttöönotossa
(2022)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli henkilöstön osaamisen kehittäminen toiminnanohjausjärjestelmän (ERP) käyttöönoton yhteydessä. Henkilökunnan sitoutuminen ERP:n oikeanlaiseen prosessien mukaiseen käyttöön on edellytys ...
MATKAILUN KEHITTÄMINEN ALUETASOLLA: case Joniskiksen alue Liettuassa.
(2023)
Kun olin muuttamassa Liettuaan halusin perehtyä alueen matkailuun ja sen ke-hittämiseen. Päättötyöni toimeksiantajaksi valikoitui Joniskiksen matkailu- ja yritystiedotuskeskus – Joniškio turizmo ir verslo informacijos ...
Seurakunta ja kulttuurihyvinvointi: Kuusankosken seurakunnan kulttuuritoiminta kulttuurihyvinvoinnin lähteenä
(2023)
Tämä opinnäytetyö on kehittämistehtävä, jonka tavoitteena on tehdä seurakuntien tuottama kulttuuri ja kulttuurihyvinvointi näkyväksi. Tutkimukseen koottiin tiedot Kouvolan seurakuntayhtymän seurakunnissa vuosien ...
Kulttuuria yli sukupolvien: Monialaisen kulttuurihyvinvoinnin yhteistyön toimintamalli
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on ollut kehittää Lohjan kaupungille monialaisen kulttuurihyvinvoinnin yhteistyön toimintamalli. Tämän kehittämistyön kohderyhmänä olivat ensisijaisesti varhaiskasvatuksessa olevat lapset, sekä ...
Yritys X:n työntekijäpersoonien muodostaminen palvelumuotoilun keinoin
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisia työntekijäpersoonia Yritys X:n työntekijöiden joukosta löytyy. Opinnäytetyön prosessi mukaili palvelumuotoilun luovan ajattelun ja iteroivan työskentelytavan sallivaa ...
Kehittämisehdotus hyvinvointialueen muistihoitajien alueelliselle yhteistyölle
(2024)
Sote-uudistuksen keskeinen tavoite sosiaali- ja terveyspalvelujen integraatio vaatii alueellista yhteistyötä ja asettaa vaatimuksia johtamiselle. Hyvällä yhteistyöllä voidaan edistää vaikuttavuutta ja tehokkuutta olemassa ...