Haku
Viitteet 1-10 / 11
OSALLISUUDELLA PALVELUT PAREMMAKSI - TYÖELÄMÄPALVELUIDEN PALVELUKUVAUKSEN LUOMINEN
(2021)
Asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen on tämän päivän palveluiden edellytys. Tämä vaatii asiakkaiden ja ammattilaisten keskinäistä asiantuntijuutta ja yhteistyötä. Asiakkaiden osallisuus ja yhteiskehittäminen ovat ...
Nuorten matalan kynnyksen palveluohjauksen arviointi ohjausmallin kehittämiseksi
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tehty OHO! – Nuorten osallisuuden, hyvinvoinnin ja oikea-aikaisen psykososiaalisen tuen -hankkeen tueksi ja sen tavoitteena oli edistää syrjäytymisvaarassa olevien varkautelaisten 16–20-vuotiaiden ...
Asiakastyytyväisyyskyselyn kehittäminen kehitysvammaisille työtoiminnan asiakkaille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli asiakastyytyväisyyslomakkeen kehittäminen kehitysvammaisten työtoiminnan asiakkaille. Tavoitteena oli osallistaa asiakkaat ja henkilökunta mukaan kehittämistoimintaan sekä oppia ...
Perusterveydenhuollon vastaanottotoimintojen asiakastyytyväisyyden kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee perusterveydenhuollon vastaanottotoimintojen ja päivystyksen asiakastyytyväisyyttä. Aihe on työelämälähtöinen ja se toteutettiin yhdessä Etelä-Savon sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymän (Essote) ...
Asiakaslähtöinen palveluopas työikäisille
(2022)
Tämän opinnäytetyön pohjana toimii palveluohjauksen näkökulma. Työn tarkoituksena oli luoda palveluohjausta tukemaan palveluopas, joka on suun nattu Essoten työikäisten sosiaalipalvelujen asiakkaille. Opas on kirjoitettu ...
Kokemusasiantuntijat oppimisen ja ammatillisen kasvun tukena
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin kokemusasiantuntijoiden pitämien puheenvuorojen koettua hyödyllisyyttä osana opetusta, sekä mikä merkitys puheenvuoroilla on ollut kuulijoiden ammatilliselle kasvulle. Tämän lisäksi ...
Koppaamo: haminalaisten hyvinvointia ja osallisuutta edistämässä monialaisella matalan kynnyksen palvelupisteellä
(2023)
Suomalainen hyvinvointiyhteiskunta on murroksessa. Hyvinvointi jakautuu epätasaisesti. Hyvin toimivilla ja saavutettavilla matalan kynnyksen tieto-, ohjaus- ja neuvontapalveluilla mahdollistetaan yksilön ja yhteiskunnan ...
Digitaalisen perehdytyssovelluksen kehittäminen työpajatoimintaan
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli jatkokehittää Digit2 – Digitaidoilla ja -ratkaisuilla työelämään -hankkeessa toimeksiantajalleni Parik-säätiölle kehitettävää DIGIT-APP & Parik -perehdytyssovellusta. Opinnäytetyön tarkoituksena ...
Ikääntyneen asiakaslähtöinen palveluprosessi: omatyöntekijä asiakkaan tukena
(2023)
Tutkimuksessa tutkittiin asiakaslähtöistä omatyöntekijyyttä osana ikääntyneen asiakkaan palveluprosessia. Asiakkaalle nimettävän omatyöntekijän tehtävänkuvaan kuuluu palvelujen suunnittelu ja järjestäminen asiakkaan tarpeiden ...
Palautetietoinen työskentely osana Toivo-palvelun asiakasprosesseja: fit-mittarin käyttöönotto ja hyödynnettävyys ohjaajien näkökulmasta
(2023)
Opinnäytteen toteuttamisorganisaationa oli Helsingin kaupungin lapsi- ja perhesosiaalityön lastensuojelupalveluiden Toivo-yksikön Toivo-palvelut. Tehtävänä oli kuvata ja analysoida palautetietoisen työskentelyn (Feedback ...