Haku
Viitteet 1-10 / 24
Asiakaskokemus kosmetiikan maahantuontiyrityksessä 4Dream
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen tutkiminen ja kehittäminen kosmetiikan maahantuontiyrityksessä. Toimeksiantajana työlle oli luonnonkosmetiikan maahantuontiyritys 4Dream. Yritys on perustettu vuonna 2015, ja sen ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen erikoisliikkeessä
(2019)
Vähittäiskaupassa kilpailun paine tuottaa asetelman, jossa on pystyttävä erottautumaan muista. Tämä johtaa siihen, että on etsittävä keinoja, joita kilpailijoiden on vaikea kopioida. Yhtenä mahdollisena ratkaisuna on ...
Farmari 2022 -maatalousnäyttelyn ravintolapalvelujen ulkomyyntialueiden toimintasuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli Farmari 2022 -maatalousnäyttelyn ravintolapalvelujen asiakaslähtöinen kehittäminen. Työssä luotiin toimintasuunnitelma tapahtuman ravintolapalvelujen ulkomyyntialueiden toteuttamiselle. ...
PALVELUMUOTOILUN HYÖDYNTÄMINEN DIGITAALISEN PALVELUN TUNNELMAN MUOTOILUSSA Tapaustutkimus: Magnesia Festival Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää, kuinka elämyksellisen hyvinvointitapahtuman Magnesia Festivalien tunnelman elementtejä pystytään tuomaan heidän uuteen digitaaliseen palveluunsa palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. ...
Asiakaskokemustutkimus Rami Visulahdelle
(2023)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön kohteena oli kahvilaravintola Rami Visulahti Mikkelissä. Tavoitteena oli tutkia ravitsemisalan asiakaskokemusta. Tutkimuksen pääteemat pohjautuivat Gustafssonin ym. (2006) FAMM-malliin ...
Omakukko-verkkopalvelun asiakaslähtöinen kehittäminen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään sähköisen asiointipalvelun kehittämiseen. Opinnäytetyön toimeksiantaja on kunnallinen jätehuoltoyhtiö Jätekukko Oy. Jätekukko Oy:llä on ollut vuodesta 2015 käytössä sähköinen asiointipalvelu, ...
Uuden verkkopalvelun sisältö- ja rakennesuunnittelu: askelia asiakaskokemuksen kehittämiseen
(2024)
Tämän opinnäytetyön aiheena on uuden verkkopalvelun sisältö- ja rakennesuunnittelu Vallox Oy:lle. Työn tavoitteena oli tutkia B2B-asiakkaiden tarpeita ja selvittää, mitä tietoa yrityksen asiakaspersoonat todella tarvitsevat ...
Kuluttajien asiakaskokemus Pompan verkkokaupassa
(2024)
Opinnäytetyö on toteutettu Pomppa Oy:lle, ja sen tarkoituksena oli tutkia kuluttajien kokemusta Pompan verkkokaupassa sekä löytää konkreettisia keinoja asiakaskokemuksen mittaamiseen ja kehittämiseen.
Tutkimus toteutettiin ...
Asiakaskokemus Uudenmaan Päivystysavussa
(2021)
Päivystyspoliklinikoiden ruuhkautuminen on jo jopa maailmanlaajuinen ongelma. Tähän vaikuttavat monet eri syyt. Kunnalliset perusterveydenhuollon palvelut eivät pysty tarjoamaan apua kaikille sitä tarvitseville potilaille, ...
Kasarmitorin kesä -tapahtuman asiakaskokemus ja asiakasarvon muodostumisen keskeiset tekijät
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee Kasarmitorin kesä -tapahtuman asiakaskokemusta ja asiakasarvoon vaikuttavia tekijöitä. Kasarmitorin kesä -tapahtuma käsitti Helsingin Kasarmitorin kesäterassin sekä kesäkatukokeilun. Kasarmitorin ...