Haku
Viitteet 1-10 / 31
KymiRingin moottoriratakäyttäjien asiakasprofiilit
(2020)
Opinnäytetyön tavoite oli luoda moottoriradan käyttäjien asiakasprofiilit KymiRing Oy:lle. KymiRing on Iitissä sijaitseva uusi moottoriurheilu- ja koulutuskeskus, ainoa kansainvälisen tason moottorirata Suomessa. Tuotetuilla ...
Intersport Jumalniemen asiakasymmärryksen lisääminen : Asiakaspersoonat kohdennetun markkinoinnin tueksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä Intersport Jumalniemen asiakasymmärrystä palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. Tavoitteena oli muodostaa asiakaspersoonat, joiden avulla yrityksen on helpompi kohdentaa markkinointiaan ...
Asiakaskohtaamisista sisäiseen ideointiin : Ideoinnin käytäntöjen kehittäminen palvelumuotoilua hyödyntäen
(2021)
Tämän opinnäytetyön ydin on organisaation sisäisen toimintamallin kehittäminen. Työssä tutkitaan, millainen ideoinnin toimintamalli sopii asiakasrajapinnan toimintaympäristöön ja miten asiakaskohtaamisista nousevia ideoita ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen erikoisliikkeessä
(2019)
Vähittäiskaupassa kilpailun paine tuottaa asetelman, jossa on pystyttävä erottautumaan muista. Tämä johtaa siihen, että on etsittävä keinoja, joita kilpailijoiden on vaikea kopioida. Yhtenä mahdollisena ratkaisuna on ...
Asukasosallisuuden menetelmät kirjastotilojen suunnittelussa
(2021)
Kirjaston toimintaympäristö muuttuu kiihtyvällä vauhdilla ja kirjaston aseman säilyttämiseksi yhteiskunnassa on koko kirjaston toimintaa kehitettävä jatkuvasti etsien uudenlaisia ratkaisuja kuntalaisten palvelemiseksi. ...
Farmari 2022 -maatalousnäyttelyn ravintolapalvelujen ulkomyyntialueiden toimintasuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli Farmari 2022 -maatalousnäyttelyn ravintolapalvelujen asiakaslähtöinen kehittäminen. Työssä luotiin toimintasuunnitelma tapahtuman ravintolapalvelujen ulkomyyntialueiden toteuttamiselle. ...
PALVELUMUOTOILUN HYÖDYNTÄMINEN DIGITAALISEN PALVELUN TUNNELMAN MUOTOILUSSA Tapaustutkimus: Magnesia Festival Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää, kuinka elämyksellisen hyvinvointitapahtuman Magnesia Festivalien tunnelman elementtejä pystytään tuomaan heidän uuteen digitaaliseen palveluunsa palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. ...
Omatoimikirjaston toimintamallin kehittäminen
(2021)
Tässä laadullisessa toimintatutkimuksessa tarkastellaan Luumäen pääkirjaston omatoimikirjaston toimintamallia ja kehitetään sitä palvelumuotoilun keinoin. Kehittämistyö osallistaa asiakkaita sekä henkilökuntaa ja tavoitteena ...
Suoraan akuuttivaiheen jälkeen kotiutuvan AVH-potilaan kuntoutusprosessin kehittäminen
(2021)
Lievien aivoverenkiertohäiriöiden (AVH) osuus tulee ennusteiden mukaisesti kasvamaan tulevaisuudessa. Niihin voi liittyä laaja-alaisesti oireita, jotka vaikuttavat AVH:n sairastaneen kykyyn osallistua elämäänsä mutta joita ...
Palvelumuotoilu kaupunkikeskustan markkinointiviestinnän kehittämisessä
(2020)
Kouvolan Ydinkeskusta ry:n tehtävänä on kehittää ja elävöittää Kouvolan keskusta-alueen toimintaa yhdessä Kouvolan kaupungin, yrittäjien, kiinteistön omistajien ja asukkaiden kanssa. Kaupankäynti keskustassa on viime vuosina ...