Haku
Viitteet 1-10 / 35
Liikkuvan palveluyksikön asiakaslähtöinen toimintamalli haja-asutusalueen ikääntyneille
(2021)
TIIVISTELMÄ
Etelä-Savo on ikääntynein maakunta Suomessa. Väestön ikääntyminen sekä ikääntyneiden kasvavat palveluntarpeet asettavat haasteita turvata palvelut yhdenvertaisesti ja mahdollisimman lähellä asiakasta. ...
Asiakaskohtaamisista sisäiseen ideointiin : Ideoinnin käytäntöjen kehittäminen palvelumuotoilua hyödyntäen
(2021)
Tämän opinnäytetyön ydin on organisaation sisäisen toimintamallin kehittäminen. Työssä tutkitaan, millainen ideoinnin toimintamalli sopii asiakasrajapinnan toimintaympäristöön ja miten asiakaskohtaamisista nousevia ideoita ...
OSALLISUUDELLA PALVELUT PAREMMAKSI - TYÖELÄMÄPALVELUIDEN PALVELUKUVAUKSEN LUOMINEN
(2021)
Asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen on tämän päivän palveluiden edellytys. Tämä vaatii asiakkaiden ja ammattilaisten keskinäistä asiantuntijuutta ja yhteistyötä. Asiakkaiden osallisuus ja yhteiskehittäminen ovat ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen erikoisliikkeessä
(2019)
Vähittäiskaupassa kilpailun paine tuottaa asetelman, jossa on pystyttävä erottautumaan muista. Tämä johtaa siihen, että on etsittävä keinoja, joita kilpailijoiden on vaikea kopioida. Yhtenä mahdollisena ratkaisuna on ...
Asukasosallisuuden menetelmät kirjastotilojen suunnittelussa
(2021)
Kirjaston toimintaympäristö muuttuu kiihtyvällä vauhdilla ja kirjaston aseman säilyttämiseksi yhteiskunnassa on koko kirjaston toimintaa kehitettävä jatkuvasti etsien uudenlaisia ratkaisuja kuntalaisten palvelemiseksi. ...
Farmari 2022 -maatalousnäyttelyn ravintolapalvelujen ulkomyyntialueiden toimintasuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli Farmari 2022 -maatalousnäyttelyn ravintolapalvelujen asiakaslähtöinen kehittäminen. Työssä luotiin toimintasuunnitelma tapahtuman ravintolapalvelujen ulkomyyntialueiden toteuttamiselle. ...
Nuorten matalan kynnyksen palveluohjauksen arviointi ohjausmallin kehittämiseksi
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tehty OHO! – Nuorten osallisuuden, hyvinvoinnin ja oikea-aikaisen psykososiaalisen tuen -hankkeen tueksi ja sen tavoitteena oli edistää syrjäytymisvaarassa olevien varkautelaisten 16–20-vuotiaiden ...
Asiakkaan kuulemisen parantaminen: Palautteiden keräämisen kehittäminen hyödyntäen Lean-menetelmiä
(2021)
Kehittäminen kohdistuu Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymän (Keusote) perhekeskuspalveluihin, perhesosiaalityötä tekevään tiimiin. Kehittämistyön käynnistämiseen liittyi tarve ryhtyä parantamaan asiakkaan kuulemista ja ...
PALVELUMUOTOILUN HYÖDYNTÄMINEN DIGITAALISEN PALVELUN TUNNELMAN MUOTOILUSSA Tapaustutkimus: Magnesia Festival Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää, kuinka elämyksellisen hyvinvointitapahtuman Magnesia Festivalien tunnelman elementtejä pystytään tuomaan heidän uuteen digitaaliseen palveluunsa palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. ...
Omatoimikirjaston toimintamallin kehittäminen
(2021)
Tässä laadullisessa toimintatutkimuksessa tarkastellaan Luumäen pääkirjaston omatoimikirjaston toimintamallia ja kehitetään sitä palvelumuotoilun keinoin. Kehittämistyö osallistaa asiakkaita sekä henkilökuntaa ja tavoitteena ...