Haku
Viitteet 1-3 / 3
Tehokkuuden ja asiakaspalvelun kehittäminen uudessa alueorganisaatiossa
(2019)
Organisaatiomuutoksia ei tehdä itse muutoksen vuoksi vaan niillä pyritään parantamaan toiminnan laatua ja tehokkuutta. Matkalla onnistuneeseen organisaatiomuutokseen on voitettava monia haasteita, joista keskeisiä ovat ...
Häiriökysyntä ja ajanvarausvastaanoton johtaminen
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee häiriökysyntää terveydenhuollon erikoisalavastaanoton asiakaspalvelussa ja häiriökysynnän vaikutusta kyseisen vastaanoton toiminnan johtamiseen. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys muodostuu ...
ITSENSÄ JOHTAMISEN KEHITTÄMINEN YKSILÖ- JA TIIMITASOLLA
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli itsensä johtamisen kehittäminen yksilö- ja tiimitasolla. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta (SOK) ja tutkimuskohteena oli verkkokaupan asiakaspalvelun yksikkö. ...