Haku
Viitteet 1-10 / 26
Käyttäjälähtöinen tilannehuone : Käyttäjätarpeita vastaavan tilannehuoneen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen
(2021)
Lähtökohtana opinnäytetyölle oli havainto, että toimeksiantajan projektit eivät etene toivotulla tavalla. Tavoitteena oli selvittää, minkälaisia haasteita toimeksiantajan työntekijöillä on projektitoimintaan liittyen ja ...
Opiskelijan itseohjautuvuuden tukeminen henkilökohtaistamisprosessissa. Palvelumuotoilu asiakastiedon keräämisessä
(2020)
Tässä opinnäytetyössä keskiössä on opiskelijoiden itseohjautuvuus ammatillisen reformin jälkeisessä ammatillisessa koulutuksessa. Ammatillisen koulutuksen reformi vuonna 2018 muutti ammatillisen koulutuksen kenttää monin ...
Osaamista ja osallisuutta osallistamalla – Tulevaisuuden työkaluja kuudesluokkalaisille palvelumuotoilun avulla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan palvelumuotoilun mahdollisuuksia kouluympäristössä. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, voidaanko palvelumuotoilumenetelmiä ja muotoiluajattelua hyödyntää koulussa ...
PALVELUMUOTOILUN HYÖDYNTÄMINEN DIGITAALISEN PALVELUN TUNNELMAN MUOTOILUSSA Tapaustutkimus: Magnesia Festival Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää, kuinka elämyksellisen hyvinvointitapahtuman Magnesia Festivalien tunnelman elementtejä pystytään tuomaan heidän uuteen digitaaliseen palveluunsa palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. ...
Kulttuurihyvinvoinnin viestinnällä vaikuttaminen: strategiasta ja verkostosta voimaa
(2022)
TIIVISTELMÄ
Tässä opinnäytetyössä esitetään, miten kulttuurihyvinvoinnin viestinnällä vaikuttamalla lisätään tietoisuutta kulttuurin ja taiteen hyvinvointivaikutuksista. Keinoina keskiössä ovat osallistuminen ...
Kehittämistyön työntekijäkokemus esiin palvelumuotoilulla
(2022)
Organisaatiot ovat entistä kiinnostuneempia työntekijäkokemuksesta, koska tyytyväiset työntekijät ovat sitoutuneita ja lahjakkaista työntekijöistä käydään kilpailua. Näkyvissä on muutos, jossa työn kulttuurin päivittäminen ...
Palvelumuotoilu verkkopalvelun sisältöjen kehittämisen välineenä: verkkopalvelu lut.fi
(2022)
Digitalisaatio on muuttanut asiakkaiden käyttäytymistä verkkopalveluissa. Jokaisen yrityksen tai organisaation pitää kehittää digitaalisia palveluja asiakaslähtöisesti. Käyttäjä, eli potentiaalinen asiakas vertailee ja ...
Interior Design Bot : toimitilasuunnittelun digitaalinen apuväline
(2021)
Työympäristöt ja työskentelytavat muuttuivat digitalisaation ja Covid-19-pandemian myötä. Uusien työtapojen ja työympäristöjen ymmärtäminen ja suunnittelu kasvatti tarvetta käyttäjien laajemmalle kuulemiselle. Tämä voi ...
Vaihteen vuoksi – Tanssillisen hyvinvointipalvelun kehittäminen
(2022)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään hyvinvointipalvelun kehittämistä palvelumuotoilun keinoin. Työn tilaaja on HannaTuominenDance, joka tuottaa tanssinopetuspalveluja sekä hyvinvointivalmennusta. Kohderyhmäksi valikoituivat ...
Design Sprint toimintakulttuurin kehittämisen työkaluna : organisaatiokeskeinen näkökulma
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on analysoida palvelumuotoilun menetelmien avulla, kuinka hyvin Design Sprint sopi kohdeorganisaation työkaluksi edistämään organisaatiokulttuurin, toimintamallien ja itsensä johtamisen taitojen ...