Haku
Viitteet 1-5 / 5
Amazing anti-nicotine game : pelillistetty päihdekasvatusmenetelmä
(2020)
Opinnäytetyön kehittämisen kohde on nuorille suunnattu ehkäisevä päihdekasvatus, jonka aiheena ovat nikotiinituotteista tupakka ja nuuska. Menetelmä on suunniteltu peruskoulun 6.-luokkalaisille. Työlle on tarve, sillä ...
Pelit ja pelillisyys houkuttelevat nuoria osallistumaan ja tuottavat osallisuutta : esimerkkinä kaksi kehittämishanketta
(Suomen sosiaalipedagoginen seura, 2020)
Discord-pedagogiikkaa ja digitaalista ohjausta kehittämässä. Tasa-arvoa, luovia ja pelillisiä menetelmiä verkossa tapahtuvaan työpajavalmennukseen
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Tämän julkaisun lähtökohdat liittyvät kevään 2020 koronapandemian vaikutuksiin ja kokemuksiin. PeliKlaani-hankkeen tavoitteena oli kehittää ja toteuttaa erilaisia valmennuksia, joilla tuetaan osallistujien sukupuolelle ...
Oppimisen paikka. Kokeiluja nuorten työllisyyttä tukevien palvelujen ja menetelmien kehittämiseen Etelä-Savossa
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2019)
(osa Lukijalle luvusta)
Tämä julkaisu laadittiin osana Digillä duuniin! - Digitaaliset sovellukset nuorten työllisyyspalveluissa -hanketta (ESR). Hankkeessa kehitettiin nuorten työllistymistä tukevia palveluja ja ...
Vinkkejä valmennukseen. Luovia ja pelillisiä menetelmiä hyvinvointiin ja urasuunnitteluun
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Vinkkejä valmennukseen -työkirjaan on koottu PeliKlaani-hankkeen valmennusten käytännön toteutukset ohjeineen. Hankkeen tavoitteena oli kehittää ja toteuttaa erilaisia valmennussisältöjä eri-ikäisille ihmisille, jotka
ovat ...