Haku
Viitteet 1-3 / 3
Discord-pedagogiikkaa ja digitaalista ohjausta kehittämässä. Tasa-arvoa, luovia ja pelillisiä menetelmiä verkossa tapahtuvaan työpajavalmennukseen
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Tämän julkaisun lähtökohdat liittyvät kevään 2020 koronapandemian vaikutuksiin ja kokemuksiin. PeliKlaani-hankkeen tavoitteena oli kehittää ja toteuttaa erilaisia valmennuksia, joilla tuetaan osallistujien sukupuolelle ...
Vinkkejä valmennukseen. Luovia ja pelillisiä menetelmiä hyvinvointiin ja urasuunnitteluun
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Vinkkejä valmennukseen -työkirjaan on koottu PeliKlaani-hankkeen valmennusten käytännön toteutukset ohjeineen. Hankkeen tavoitteena oli kehittää ja toteuttaa erilaisia valmennussisältöjä eri-ikäisille ihmisille, jotka
ovat ...
Living Lab. Ideakirja nuorilähtöiseen palveluiden kehittämiseen.
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2023)
Miten nuoria voitaisiin kuulla entistä enemmän palveluiden kehittämisessä? Miten nuoret haluaisivat osallistua? Asiakkaiden mukaan ottaminen palveluiden kehittämiseen on ottanut isoja harppauksia viimeisen kymmenen vuoden ...