Haku
Viitteet 1-4 / 4
OSALLISUUDELLA PALVELUT PAREMMAKSI - TYÖELÄMÄPALVELUIDEN PALVELUKUVAUKSEN LUOMINEN
(2021)
Asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen on tämän päivän palveluiden edellytys. Tämä vaatii asiakkaiden ja ammattilaisten keskinäistä asiantuntijuutta ja yhteistyötä. Asiakkaiden osallisuus ja yhteiskehittäminen ovat ...
Asukasosallisuuden menetelmät kirjastotilojen suunnittelussa
(2021)
Kirjaston toimintaympäristö muuttuu kiihtyvällä vauhdilla ja kirjaston aseman säilyttämiseksi yhteiskunnassa on koko kirjaston toimintaa kehitettävä jatkuvasti etsien uudenlaisia ratkaisuja kuntalaisten palvelemiseksi. ...
Asiakastyytyväisyyskyselyn kehittäminen kehitysvammaisille työtoiminnan asiakkaille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli asiakastyytyväisyyslomakkeen kehittäminen kehitysvammaisten työtoiminnan asiakkaille. Tavoitteena oli osallistaa asiakkaat ja henkilökunta mukaan kehittämistoimintaan sekä oppia ...
Kotona asuvien ikäihmisten ruokaan liittyvien palvelujen kehittäminen. Palvelukokeilujen tuloksia ja hyviä käytänteitä monitoimijaiselle kehittämisyhteistyölle
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2022)
Ikäihmisten ravitsemusterveyden edistäminen on yhteiskunnan tärkeä tehtävä. Hyvä ravitsemus rakentaa hyvinvointia, parantaa elämänlaatua ja vähentää sosiaalista eriarvoistumista. Se ylläpitää terveyttä ja toimintakykyä ja ...