Haku
Viitteet 1-10 / 11
Asiakaskokemus KSO Autotaloissa
(2021)
Asiakaskokemus on kokonaisvaltainen ja aina yksilöllinen. Sen muodostu-minen alkaa usein digitaalisissa ympäristöissä jo ennen palvelutilannetta se-kä kanavissa, jotka eivät ole yrityksen hallinnoimia. Tänä päivänä meillä ...
Jakamistalous eteläsavolaisilla maatiloilla
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli jakamistalous eteläsavolaisilla maatiloilla. Työn tavoitteena oli kartoittaa jakamistalouden tuntemusta eteläsavolaisten maatalousyrittäjien keskuudessa ja selvittää heidän mahdollisuuksiaan ...
Työntekijäkokemus yrityskulttuurisesta näkökulmasta: Xamk – TKI Kouvolan kampus
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, millaisena Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun Kouvolan kampuksen tutkimus- ja kehittämisyksikön työntekijät kokevat työntekijäkokemuksen yrityskulttuurisesta näkökulmasta. ...
Kokouspalvelun tuotteistaminen Merikeskus Vellamossa: Case Komendantin sali
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia, miten tuotteistetaan myytävä kokouspalvelu-tuote Merikeskus Vellamossa kesällä 2020 avatun Kohtalona Ruotsinsalmi -näyttelyn elämykselliseen kokoustilaan, Komendantin saliin. ...
Omakukko-verkkopalvelun asiakaslähtöinen kehittäminen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään sähköisen asiointipalvelun kehittämiseen. Opinnäytetyön toimeksiantaja on kunnallinen jätehuoltoyhtiö Jätekukko Oy. Jätekukko Oy:llä on ollut vuodesta 2015 käytössä sähköinen asiointipalvelu, ...
OP Koti Itä-Suomi Oy LKV:n ensiasunnon ostajan asiakaspolku
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli OP Koti Itä-Suomi Oy LKV:n ensiasunnon ostajan asiakaspolku. Tutkimuksen tavoitteena oli nostaa esiin ensiasunnon ostajan asiakaspolun kompastuskivet ja tarjota niihin kehitysideoita ja ...
Uuden verkkopalvelun sisältö- ja rakennesuunnittelu: askelia asiakaskokemuksen kehittämiseen
(2024)
Tämän opinnäytetyön aiheena on uuden verkkopalvelun sisältö- ja rakennesuunnittelu Vallox Oy:lle. Työn tavoitteena oli tutkia B2B-asiakkaiden tarpeita ja selvittää, mitä tietoa yrityksen asiakaspersoonat todella tarvitsevat ...
Sähköisen sopimushallinnan kehittäminen kuntaorganisaatiossa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli Joensuun kaupungin sähköisen sopimushallinnan parantaminen ja kehittäminen. Yhteiskunnan digitalisoituminen on saanut myös kunnat siirtymään sähköisten toimintatapojen käyttämiseen. ...
Pop Around the Clock: Musiikkiteatteriyhdistyksen prosessikuvaus ja vuosikello
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Musiikkiteatteri Popkööri ry:n
palveluprosessia ja aikatauluttamista luomalla toimintaa tukevia työkaluja. Tutkimuskysymyksenä olivat se, millainen vuosittainen aikataulu on ...
Koulunkäynninohjaajien työsuunnitelmaan liittyvän sisäisen palveluprosessin kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli koulunkäynninohjaajien lukuvuosittaiseen työsuunnitelmaan liittyvän sisäisen palveluprosessin kehittäminen ja automatisointi palvelumuotoilun keinoin. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Kouvolan ...