Haku
Viitteet 1-10 / 13
Maaseutuyrittäjien verkostoituminen ja uusi yhteistyötapa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kolmen haminalaisen maaseutuyrittäjän verkostoituminen ja yhteistyön aloittaminen. Lisäksi työssä kehitettiin heille uusi palvelukonsepti palvelumuotoiluprosessin avulla. Opinnäyteyön ...
Asiakaskokemus ja palvelupolku Lappeenranta Spassa
(2019)
Tämän opinnäytteen aiheena on asiakaskokemuksen, asiakastyytyväisyyden ja palvelupolun tutkiminen Lappeenranta Spassa. Opinnäytteessä perehdyttiin ja tutkittiin asiakkaan reagointia palveluun ja sen laatuun niin teoriassa ...
Hotellien kokouspalveluiden verkkovaraaminen B-to-B-asiakkailla
(2019)
Tämän case-tutkimuksen tavoitteena oli muodostaa kuva hotellien yhteydessä olevien kokoustilojen ja -palveluiden verkkovaraamisen tilanteesta, siihen vaikuttavista asioista sekä ottaa verkkovaraamisen mahdollisuus käyttöön ...
Farmari 2022 -maatalousnäyttelyn ravintolapalvelujen ulkomyyntialueiden toimintasuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli Farmari 2022 -maatalousnäyttelyn ravintolapalvelujen asiakaslähtöinen kehittäminen. Työssä luotiin toimintasuunnitelma tapahtuman ravintolapalvelujen ulkomyyntialueiden toteuttamiselle. ...
Vastaanoton palveluprosessin kehittäminen Case: Holiday Club Katinkulta
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on vastaanoton palveluprosessin kehittäminen. Työn toimeksiantajana toimii Holiday Club Katinkulta. Työssä tutkittiin vastaanoton nykyistä palveluprosessia työntekijöiden näkökulmasta sekä ...
Original Sokos Hotel Seurahuone Savonlinnan asiakaspolku ja asiakaskokemus
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Original Sokos Hotel Seurahuone Savonlinnan asiakaspolun, asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden tutkiminen ja kehittäminen. Opinnäytetyössä tutkittiin palvelun laatua asiakaspolun ...
ITÄ-SUOMEN KALATALOUS ALUEEN OSTO–JA MYYNTIPROSESSIN DIGITALISOINTI
(2021)
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, mitkä eri tekijät vaikuttavat digitaalisen tiedonvälitysjärjestelmän kehittämisessä. Tutkimusongelmana oli digitaalisen osto–ja myyntiprosessin tiedonvälityksen ongelmat ...
Monimuotoisen työyhteisön tehtäväkortti työnopastuksen tukena
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö toteutui yhteistyössä toimeksiantajan Kymen Seudun Osuuskaupan ABC Utin ja sen työntekijöiden kanssa. Opinnäytetyö koostuu opinnäytetyön raportista ja toiminnallisena työnä syntyneestä ...
Armeijateemaiset Olympialaiset: ohjelmapalvelu army hostellille
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tavoitteena oli luoda uusi ohjelmapalvelu toimeksiantajayritykselle. Tutkimusongelmana oli, että saadaanko ohjelmapalvelusta tarpeeksi houkutteleva asiakkaalle. Tämä näkyi tutkimuskysymyksenä, joka ...
Tuotekehitys yritykselle: viinitastingpaketti
(2023)
Tämän produktiivisen opinnäytetyön aiheena oli tuotekehitysprosessi. Toimeksiantajana oli Aittatorin ravintola Oy ja Viinibaari Vox. Tavoitteena oli kehittää arki-illoille suunniteltu omatoiminen viinitastingpaketti, jota ...