Haku
Viitteet 1-10 / 61
Tutun lempeä tuuppaus. Tukea tuottavuuteen – sote-alan yritykset uudelle aikakaudelle (TUTU) -hanke
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Edessäsi on TUTU-hankkeen loppujulkaisu. Tukea tuottavuuteen – sote-alan yritykset uudelle aikakaudelle, tuttavallisemmin TUTU-hanke, on kulkenut melkoisen matkan, johon pääset osalliseksi lukemalla tämän julkaisun. Hanke ...
Käyttäjälähtöinen tilannehuone : Käyttäjätarpeita vastaavan tilannehuoneen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen
(2021)
Lähtökohtana opinnäytetyölle oli havainto, että toimeksiantajan projektit eivät etene toivotulla tavalla. Tavoitteena oli selvittää, minkälaisia haasteita toimeksiantajan työntekijöillä on projektitoimintaan liittyen ja ...
Asiakaskokemus KSO Autotaloissa
(2021)
Asiakaskokemus on kokonaisvaltainen ja aina yksilöllinen. Sen muodostu-minen alkaa usein digitaalisissa ympäristöissä jo ennen palvelutilannetta se-kä kanavissa, jotka eivät ole yrityksen hallinnoimia. Tänä päivänä meillä ...
Opiskelijan itseohjautuvuuden tukeminen henkilökohtaistamisprosessissa. Palvelumuotoilu asiakastiedon keräämisessä
(2020)
Tässä opinnäytetyössä keskiössä on opiskelijoiden itseohjautuvuus ammatillisen reformin jälkeisessä ammatillisessa koulutuksessa. Ammatillisen koulutuksen reformi vuonna 2018 muutti ammatillisen koulutuksen kenttää monin ...
OPISKELIJALÄHTÖISTEN KOULUTUSTOTEUTUSTEN MALLINTAMINEN PALVELUMUOTOILUN KEINOIN : Mallipohjat ja käsikirja koulutusten mallintamiseen Jyväskylän koulutuskuntayhtymä Gradiassa
(2021)
Ammatillinen koulutus on viime vuosina ollut isojen muutosten keskellä. Niistä varmasti eniten toimintaan on vaikuttanut ammatillisen koulutuksen reformi. Reformin myötä ammatillisen koulutuksen toimijoiden on ollut ...
Osaamista ja osallisuutta osallistamalla – Tulevaisuuden työkaluja kuudesluokkalaisille palvelumuotoilun avulla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan palvelumuotoilun mahdollisuuksia kouluympäristössä. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, voidaanko palvelumuotoilumenetelmiä ja muotoiluajattelua hyödyntää koulussa ...
PALVELUMUOTOILUN HYÖDYNTÄMINEN DIGITAALISEN PALVELUN TUNNELMAN MUOTOILUSSA Tapaustutkimus: Magnesia Festival Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää, kuinka elämyksellisen hyvinvointitapahtuman Magnesia Festivalien tunnelman elementtejä pystytään tuomaan heidän uuteen digitaaliseen palveluunsa palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. ...
Kokouspalvelun tuotteistaminen Merikeskus Vellamossa: Case Komendantin sali
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia, miten tuotteistetaan myytävä kokouspalvelu-tuote Merikeskus Vellamossa kesällä 2020 avatun Kohtalona Ruotsinsalmi -näyttelyn elämykselliseen kokoustilaan, Komendantin saliin. ...
Omatoimikirjaston toimintamallin kehittäminen
(2021)
Tässä laadullisessa toimintatutkimuksessa tarkastellaan Luumäen pääkirjaston omatoimikirjaston toimintamallia ja kehitetään sitä palvelumuotoilun keinoin. Kehittämistyö osallistaa asiakkaita sekä henkilökuntaa ja tavoitteena ...
Yhteiskehittäminen museoiden yleisötyön murroksessa: Tapaustutkimus arkkitehtuurin ja muotoilun oppimisen verkkopalvelun konseptoinnista
(2021)
Perinteisesti kulttuuriperinnön ja taiteen tallentamiseen, tutkimiseen ja kansan sivistämiseen keskittyneet museot ovat viimeisen parinkymmenen vuoden aikana kehittyneet yhä asiakaskeskeisimmiksi palveluorganisaatioiksi ...