Haku
Viitteet 1-10 / 48
Palvelumuotoilu ja nuorten kirjastopalvelut : Palvelumuotoiluprosessi Mukkulan kirjaston toiminnan kehittämisessä
(2020)
Tämä opinnäytetyö kuvaa Mukkulan kirjaston nuortenpalveluiden kehittämistä palvelumuotoilun menetelmin. Työ on toteutettu helmi-lokakuussa 2020. Kirjasto sijaitsee Lahdessa Mukkulan peruskoulun yhteydessä. Kirjastolla on ...
Käyttäjälähtöinen tilannehuone : Käyttäjätarpeita vastaavan tilannehuoneen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen
(2021)
Lähtökohtana opinnäytetyölle oli havainto, että toimeksiantajan projektit eivät etene toivotulla tavalla. Tavoitteena oli selvittää, minkälaisia haasteita toimeksiantajan työntekijöillä on projektitoimintaan liittyen ja ...
Asiakaskokemus KSO Autotaloissa
(2021)
Asiakaskokemus on kokonaisvaltainen ja aina yksilöllinen. Sen muodostu-minen alkaa usein digitaalisissa ympäristöissä jo ennen palvelutilannetta se-kä kanavissa, jotka eivät ole yrityksen hallinnoimia. Tänä päivänä meillä ...
HYVÄN MIELEN TYÖPAIKKA -MERKKI Mielenterveyttä edistävän konseptin kehittäminen palvelu-muotoilun keinoin
(2020)
Tämä opinnäytetyö kuvaa Hyvän mielen työpaikka-merkin innovointi- ja kehittämisprosessia vuonna 2019. Merkkiä on innovoitu MIELI Suomen Mielenterveys ry:ssä osana Sosiaali- ja terveysministeriön Hyvän mielen työpaikka ...
KymiRingin moottoriratakäyttäjien asiakasprofiilit
(2020)
Opinnäytetyön tavoite oli luoda moottoriradan käyttäjien asiakasprofiilit KymiRing Oy:lle. KymiRing on Iitissä sijaitseva uusi moottoriurheilu- ja koulutuskeskus, ainoa kansainvälisen tason moottorirata Suomessa. Tuotetuilla ...
Asiakasprofiilit asiakasymmärryksen tukena
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli koostaa toimeksiantajalle asiakasprofiilit, joiden avulla toimeksiantaja voi kehittää asiakasymmärrystään. Kasvattamalla asiakasymmärrystä voidaan palveluita ja tapahtumia kehittää vastaamaan ...
Luonto lähelle -opas luontokokemusten luomiseen muistisairaan kotona: kuvaus suunnittelusta ja toteutuksesta
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli tuottaa Kouvolan seudun Muisti ry:lle muistisairaille suunnattu sähköinen opas, jonka avulla voidaan luoda luontoelämyksiä muistisairaan kotiin. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Asiakaskokemus ja palvelupolku Lappeenranta Spassa
(2019)
Tämän opinnäytteen aiheena on asiakaskokemuksen, asiakastyytyväisyyden ja palvelupolun tutkiminen Lappeenranta Spassa. Opinnäytteessä perehdyttiin ja tutkittiin asiakkaan reagointia palveluun ja sen laatuun niin teoriassa ...
Intersport Jumalniemen asiakasymmärryksen lisääminen : Asiakaspersoonat kohdennetun markkinoinnin tueksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä Intersport Jumalniemen asiakasymmärrystä palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. Tavoitteena oli muodostaa asiakaspersoonat, joiden avulla yrityksen on helpompi kohdentaa markkinointiaan ...
Jakamistalous eteläsavolaisilla maatiloilla
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli jakamistalous eteläsavolaisilla maatiloilla. Työn tavoitteena oli kartoittaa jakamistalouden tuntemusta eteläsavolaisten maatalousyrittäjien keskuudessa ja selvittää heidän mahdollisuuksiaan ...