Haku
Viitteet 1-10 / 37
Tutun lempeä tuuppaus. Tukea tuottavuuteen – sote-alan yritykset uudelle aikakaudelle (TUTU) -hanke
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Edessäsi on TUTU-hankkeen loppujulkaisu. Tukea tuottavuuteen – sote-alan yritykset uudelle aikakaudelle, tuttavallisemmin TUTU-hanke, on kulkenut melkoisen matkan, johon pääset osalliseksi lukemalla tämän julkaisun. Hanke ...
Käyttäjälähtöinen tilannehuone : Käyttäjätarpeita vastaavan tilannehuoneen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen
(2021)
Lähtökohtana opinnäytetyölle oli havainto, että toimeksiantajan projektit eivät etene toivotulla tavalla. Tavoitteena oli selvittää, minkälaisia haasteita toimeksiantajan työntekijöillä on projektitoimintaan liittyen ja ...
Asiakaskokemus KSO Autotaloissa
(2021)
Asiakaskokemus on kokonaisvaltainen ja aina yksilöllinen. Sen muodostu-minen alkaa usein digitaalisissa ympäristöissä jo ennen palvelutilannetta se-kä kanavissa, jotka eivät ole yrityksen hallinnoimia. Tänä päivänä meillä ...
Vaara Sport − Uutta nostetta maastopyöräilystä
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Vaara Sportille, Taivalkoskella sijaitsevalle erityisesti liikuntamatkailijoille suunnatulle majoitusalan yritykselle. Yritys toimii entisen oppilaitoksen asuntolan sekä ruokalan tiloissa, ja ...
OPISKELIJALÄHTÖISTEN KOULUTUSTOTEUTUSTEN MALLINTAMINEN PALVELUMUOTOILUN KEINOIN : Mallipohjat ja käsikirja koulutusten mallintamiseen Jyväskylän koulutuskuntayhtymä Gradiassa
(2021)
Ammatillinen koulutus on viime vuosina ollut isojen muutosten keskellä. Niistä varmasti eniten toimintaan on vaikuttanut ammatillisen koulutuksen reformi. Reformin myötä ammatillisen koulutuksen toimijoiden on ollut ...
NEET-nuorten digimentoroinnin kehittäminen palvelumuotoiluna
(2021)
NEET-nuorella tarkoitetaan opintojen, työelämän, valmennuksen ja työharjoittelun ulkopuolelle jäänyttä alle 29-vuotiasta nuorta. Syrjäytymisen syitä ovat usein koulutuksen puuttuminen, pitkittynyt työttömyys tai työuran ...
Asiakaskohtaamisista sisäiseen ideointiin : Ideoinnin käytäntöjen kehittäminen palvelumuotoilua hyödyntäen
(2021)
Tämän opinnäytetyön ydin on organisaation sisäisen toimintamallin kehittäminen. Työssä tutkitaan, millainen ideoinnin toimintamalli sopii asiakasrajapinnan toimintaympäristöön ja miten asiakaskohtaamisista nousevia ideoita ...
Osaamista ja osallisuutta osallistamalla – Tulevaisuuden työkaluja kuudesluokkalaisille palvelumuotoilun avulla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan palvelumuotoilun mahdollisuuksia kouluympäristössä. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, voidaanko palvelumuotoilumenetelmiä ja muotoiluajattelua hyödyntää koulussa ...
Opiskelijoiden kansainvälisen liikkuvuuden parantaminen digitaalisuuden avulla
(2021)
Opinnäytetyö on osa XAMK:n kolmivuotista kansainvälistä hanketta, TKI-toimintaa. Kansainvälisen hankkeen tavoite on hyödyntää digitaalisuuden ja kansainvälisyyden muodostamaa synergiaa korkeakouluopiskelussa. Tässä synergiassa ...
Asukasosallisuuden menetelmät kirjastotilojen suunnittelussa
(2021)
Kirjaston toimintaympäristö muuttuu kiihtyvällä vauhdilla ja kirjaston aseman säilyttämiseksi yhteiskunnassa on koko kirjaston toimintaa kehitettävä jatkuvasti etsien uudenlaisia ratkaisuja kuntalaisten palvelemiseksi. ...