Haku
Viitteet 1-10 / 79
Sosiaalisen median vaikutukset nuoren itsetuntoon
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata nuorten suosituimpia sosiaalisen median palveluita ja nuorten siellä käyttämää aikaa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli myös selvittää sosiaalisen median vaikutuksia nuorten itsetunnolle ...
Mikkelin kaupungin sisältömarkkinointi nuorille aikuisille
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Mikkelin kaupungin sisältömarkkinointi nuorille aikuisille. Tutkimusongelmina tässä opinnäytetyössä olivat, miten kaupunki voisi sisältömarkkinoinnin avulla tuottaa arvoa nuorille aikuisille ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma Tuonetille
(2020)
Digitalisaation tuoman muutoksen myötä myös markkinointi on muuttunut, ja uusia tapoja tavoittaa halutunlaiset asiakkaat on syntynyt hyvin paljon. Digitaaliseen markkinointiin panostetaan yrityksissä koko ajan enemmän ...
Somestrategian laatiminen uudelle pienyritykselle
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on somestrategian laatiminen uudelle pienyritykselle. Työssä otetaan huomioon sosiaalisen median kanavista Facebook ja Instagram. Somestrategian toimeksiantaja on kierrätystalouden pienyritys Second ...
Autoliikkeen markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on autoliikkeen markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa. Toimeksiantaja on mikkeliläinen Saimaan Autopiste Oy, joka myy vaihtoautoja. Opinnäytetyö suoritettiin toimeksiantajalle ...
Sosiaalisen median käyttöönotto tehostetun palveluasumisen yksikössä Elimäkikodissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa kehittämistyönä Elimäkikodille helposti päivitettävä sosiaalisen median kanava, pohjatyöt, mainonta omaistenillassa sekä henkilökunnan ohjeistus sivuston käyttöön. Tavoitteena ...
Digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle : Digimarkkinointia kustannustehokkaasti
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten rakentaa kustannustehokas digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle ja mitä kanavia yrityksen kannattaa käyttää hyväkseen toteuttaessaan suunnitelmaa. Työssä pyrittiin ...
WELLBEING MANAGEMENT -KOULUTUSOHJELMAN MARKKINOINTIVIESTINTÄ SOSIAALISESSA MEDIASSA
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia miten Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu voisi parantaa markkinointiviestintää sosiaalisessa mediassa tavoittaakseen saksalaiset opiskelijat Wellbeing Management- koulutusohjelmaan. ...
Sosiaalisen median ja sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen Savon ammattiopiston markkinoinnissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli Savon ammattiopiston sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi. Nuorten median käyttö on murroksessa, ja siksi päätettiin verrata käytössä olevia kanavia nuorten mielipiteisiin ja sosiaalisen ...
Vammaisten ja mielenterveyskuntoutujien kokemuksia Mielekäs-toiminnan Facebook-ryhmästä
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Aspa. Tarkoituksena oli selvittää
vammaisten ja mielenterveyskuntoutujien kokemuksia Mielekäs-toiminnan Facebook-ryhmästä. Tavoitteena oli saada toimeksiantajalle tietoa, jota ...