Haku
Viitteet 1-10 / 44
Autoliikkeen markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on autoliikkeen markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa. Toimeksiantaja on mikkeliläinen Saimaan Autopiste Oy, joka myy vaihtoautoja. Opinnäytetyö suoritettiin toimeksiantajalle ...
Digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle : Digimarkkinointia kustannustehokkaasti
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten rakentaa kustannustehokas digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle ja mitä kanavia yrityksen kannattaa käyttää hyväkseen toteuttaessaan suunnitelmaa. Työssä pyrittiin ...
Sosiaalisen median strategia PK-yritykselle : Case: Jooga Galleria
(2020)
Opinnäytteen aiheena on sosiaalisen median strategia. Työssä tarkastellaan sosiaalisen
median kanavista Facebookia ja Instagramia. Sosiaalisen median strategia luodaan
kouvolalaiselle PK-yritykselle Jooga Gallerialle. ...
SOSIAALISEN MEDIAN HYÖDYNTÄMINEN TYÖVÄLINEENÄ
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin ravintola-alan yrityksen sosiaalisen median hyödyntämistä ja käyttöä markkinointivälineenä. Teoreettinen viitekehys koostuu digimarkkinoinnista ja sosiaalisesta mediasta markkinointi-välineenä. ...
Markkinointisuunnitelma LVI-Tekniikka Rissanen Oy:lle
(2020)
Tämän työn tavoite oli laatia toimeksiantajalle markkinointisuunnitelma, jonka ensisijaisena päämääränä oli lisätä toimeksiantajan tunnettavuutta yksityisasiakas puolella sekä paikallisten asiakkaiden keskuudessa. ...
Sosiaalisen median strategia KooKoon junioreille
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyöni tavoitteena oli perehtyä sosiaalisen median strategiaan ja kanaviin sekä siihen, millainen merkitys toimivalla strategialla on organisaatiolle. Tutkimuksessa selvitettiin, millaista KooKoon ...
Martti Talvela -kampuksen markkinoinnin tehostaminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on Juvalla sijaitsevan Martti Talvela -koulukampuksen markkinoinnin tehostaminen sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena oli luoda koulukampukselle toimenpidesuosituksia, joilla se voisi kehittää ja ...
Digitaalisen markkinoinnin tarve kohdeyrityksissä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää toimeksiantajan tarjoaman digitaalisen markkinointipalvelun tarve kohdeyrityksissä. Tutkimusongelma oli seuraava: mikä on toimeksiantajayrityksen potentiaalisten asiakasyritysten ...
Sesonkikauden sisältömarkkinointi K-Supermarketissa
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on sesonkikauden sisältömarkkinointi. Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on vaikuttaa asiakkaan ostopäätökseen luomalla heille mukaansatempaavaa sisältöä. Opinnäyteyön tarkoituksena on tutkia, millaista ...
Henkilöbrändin hyödyntäminen finanssialalla
(2023)
Opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändin hyödyntäminen finanssialalla. Opinnäytetyön tarkoituksena on antaa suuntaviivoja sille, kuinka finanssialan
asiantuntijat voivat lähteä rakentamaan toimivaa henkilöbrändiä
sosiaalisessa ...