Haku
Viitteet 1-10 / 14
Sosiaalisen median vaikutukset nuoren itsetuntoon
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata nuorten suosituimpia sosiaalisen median palveluita ja nuorten siellä käyttämää aikaa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli myös selvittää sosiaalisen median vaikutuksia nuorten itsetunnolle ...
Mikkelin kaupungin sisältömarkkinointi nuorille aikuisille
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Mikkelin kaupungin sisältömarkkinointi nuorille aikuisille. Tutkimusongelmina tässä opinnäytetyössä olivat, miten kaupunki voisi sisältömarkkinoinnin avulla tuottaa arvoa nuorille aikuisille ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma Tuonetille
(2020)
Digitalisaation tuoman muutoksen myötä myös markkinointi on muuttunut, ja uusia tapoja tavoittaa halutunlaiset asiakkaat on syntynyt hyvin paljon. Digitaaliseen markkinointiin panostetaan yrityksissä koko ajan enemmän ...
Sosiaalista mediaa talteen?
(Liikearkistoyhdistys ry, 2020)
Digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle : Digimarkkinointia kustannustehokkaasti
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten rakentaa kustannustehokas digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle ja mitä kanavia yrityksen kannattaa käyttää hyväkseen toteuttaessaan suunnitelmaa. Työssä pyrittiin ...
Sosiaalisen median ja sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen Savon ammattiopiston markkinoinnissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli Savon ammattiopiston sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi. Nuorten median käyttö on murroksessa, ja siksi päätettiin verrata käytössä olevia kanavia nuorten mielipiteisiin ja sosiaalisen ...
ABC-mobiilin markkinointi Pohjois-Karjalan Osuuskaupassa
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on mobiilipalvelun markkinointi kuluttaja-asiakkaille. Markkinointia toteutetaan yrityksissä eri keinoilla ja apuna käytetään sisältömarkkinoinnin eri osa-alueita. Tarkoituksena opinnäytetyössä on ...
Sosiaalisen median viestintäsuunnitelma Ammattikorkeakoulujen kielten ja viestinnän opetuksen päiville
(2020)
Opinnäytetyöni tavoite oli laatia Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulussa eli Xamkissa lokakuussa 2018 järjestettävään ammattikorkeakoulujen kielten ja viestinnän päiville sosiaalisen median viestintäsuunnitelma. Tapahtuma ...
Työnhakija-asiakkaiden profilointi ja tavoittaminen sosiaalisessa mediassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli asiakasprofiilien rakentaminen ja niiden tavoittaminen sosiaalisessa mediassa. Työn tarkoituksena oli luoda toimeksiantajan henkilöasiakkaita kuvaavat työnhakijaprofiilit sekä ehdotelma ...
Virtaa somemarkkinointiin - Sosiaalisen median strategia Humaliston sähkölle
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli sosiaalisen median strategian laatiminen Humaliston sähkölle. Yritys on ollut pitkään sosiaalisessa mediassa, mutta strategia ja suunnitelmallisuus puuttuivat toiminnasta. Suurimpia ...