Haku
Viitteet 1-5 / 5
Kuvallisuus ja pelillisyys tupakoinnin ehkäisyssä. Menetelmäkokeiluja yläkoulussa ja toisella asteella
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2019)
Versus-hankkeessa kehitettiin tupakkatuotteiden käytön ehkäisyssä käytettäviä pelillisen vertaisvaikuttamisen menetelmiä yläkoulun 9.-luokkalaisten ja toisen asteen ammatillisen koulutuksen opiskelijoiden terveystiedon ...
Myönteisiä matkaeväitä. Sosiaalisen vahvistamisen ryhmätoimintojen ohjaajan opas
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2020)
Nuorisotyö on vahvasti kohtaamiseen perustuvaa toimintaa, jossa oleellisen tärkeä menestyksen tekijä on kohtaamisen taidon taitava ohjaaja. Kohtaamistyötä voidaan lisäksi tukea erilaisilla harjoituksilla tai toimimalla ...
Digihyvinvointi kuuluu kaikille
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Kädessäsi on valtakunnallisesti toteutetun ja Euroopan sosiaalirahaston rahoittaman Digivoimaa – digihyvinvoinnilla yhteiskunnallista osallisuutta -hankkeen loppujulkaisu. Tässä julkaisussa avaamme lukijalle Digivoimaa-hankkeen ...
Discord-pedagogiikkaa ja digitaalista ohjausta kehittämässä. Tasa-arvoa, luovia ja pelillisiä menetelmiä verkossa tapahtuvaan työpajavalmennukseen
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Tämän julkaisun lähtökohdat liittyvät kevään 2020 koronapandemian vaikutuksiin ja kokemuksiin. PeliKlaani-hankkeen tavoitteena oli kehittää ja toteuttaa erilaisia valmennuksia, joilla tuetaan osallistujien sukupuolelle ...
Oppimisen paikka. Kokeiluja nuorten työllisyyttä tukevien palvelujen ja menetelmien kehittämiseen Etelä-Savossa
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2019)
(osa Lukijalle luvusta)
Tämä julkaisu laadittiin osana Digillä duuniin! - Digitaaliset sovellukset nuorten työllisyyspalveluissa -hanketta (ESR). Hankkeessa kehitettiin nuorten työllistymistä tukevia palveluja ja ...