Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakasprofiilit asiakasymmärryksen tukena
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli koostaa toimeksiantajalle asiakasprofiilit, joiden avulla toimeksiantaja voi kehittää asiakasymmärrystään. Kasvattamalla asiakasymmärrystä voidaan palveluita ja tapahtumia kehittää vastaamaan ...
Asiakaskokemus ja palvelupolku Lappeenranta Spassa
(2019)
Tämän opinnäytteen aiheena on asiakaskokemuksen, asiakastyytyväisyyden ja palvelupolun tutkiminen Lappeenranta Spassa. Opinnäytteessä perehdyttiin ja tutkittiin asiakkaan reagointia palveluun ja sen laatuun niin teoriassa ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen erikoisliikkeessä
(2019)
Vähittäiskaupassa kilpailun paine tuottaa asetelman, jossa on pystyttävä erottautumaan muista. Tämä johtaa siihen, että on etsittävä keinoja, joita kilpailijoiden on vaikea kopioida. Yhtenä mahdollisena ratkaisuna on ...
Omakukko-verkkopalvelun asiakaslähtöinen kehittäminen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään sähköisen asiointipalvelun kehittämiseen. Opinnäytetyön toimeksiantaja on kunnallinen jätehuoltoyhtiö Jätekukko Oy. Jätekukko Oy:llä on ollut vuodesta 2015 käytössä sähköinen asiointipalvelu, ...