Haku
Viitteet 1-6 / 6
KymiRingin moottoriratakäyttäjien asiakasprofiilit
(2020)
Opinnäytetyön tavoite oli luoda moottoriradan käyttäjien asiakasprofiilit KymiRing Oy:lle. KymiRing on Iitissä sijaitseva uusi moottoriurheilu- ja koulutuskeskus, ainoa kansainvälisen tason moottorirata Suomessa. Tuotetuilla ...
Intersport Jumalniemen asiakasymmärryksen lisääminen : Asiakaspersoonat kohdennetun markkinoinnin tueksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä Intersport Jumalniemen asiakasymmärrystä palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. Tavoitteena oli muodostaa asiakaspersoonat, joiden avulla yrityksen on helpompi kohdentaa markkinointiaan ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen erikoisliikkeessä
(2019)
Vähittäiskaupassa kilpailun paine tuottaa asetelman, jossa on pystyttävä erottautumaan muista. Tämä johtaa siihen, että on etsittävä keinoja, joita kilpailijoiden on vaikea kopioida. Yhtenä mahdollisena ratkaisuna on ...
Palvelumuotoilu kaupunkikeskustan markkinointiviestinnän kehittämisessä
(2020)
Kouvolan Ydinkeskusta ry:n tehtävänä on kehittää ja elävöittää Kouvolan keskusta-alueen toimintaa yhdessä Kouvolan kaupungin, yrittäjien, kiinteistön omistajien ja asukkaiden kanssa. Kaupankäynti keskustassa on viime vuosina ...
Omakukko-verkkopalvelun asiakaslähtöinen kehittäminen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään sähköisen asiointipalvelun kehittämiseen. Opinnäytetyön toimeksiantaja on kunnallinen jätehuoltoyhtiö Jätekukko Oy. Jätekukko Oy:llä on ollut vuodesta 2015 käytössä sähköinen asiointipalvelu, ...
Erityislapsen omaishoitajan digitaalisen valmennuksen kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää erityislapsen omaishoitajan valmennuksen asiakaslähtöisyyttä. Tarkoituksena oli tuottaa digitaalisen palvelun prototyyppi, joka kokoaa lakisääteisen omaishoitajavalmennuksen sisällön ...