Haku
Viitteet 1-10 / 212
Rusher – Creating an Enemy Design for a Game
(2019)
The main purpose and objective of this thesis is to create an enemy design for a game project. It will go through the process of creating a 3D-model of an enemy called “The Rusher” for post-apocalyptic First Person Shooter ...
The effects of visual aesthetics and functionality in user interface design and perception
(2020)
The objective of this Thesis was to study how the functionality and visual design of video game user interfaces can affect perception, and the different factors that may have further influence the viewer’s attention and ...
The Art of Being Me : Muotikuvituskokoelma yksilöllisistä ihmisistä
(2019)
The Art of Being Me on kokoelma muotikuvituksia, joissa todelliset ihmiset toimivat inspiraationa.
Ihmiset ovat nopeita arvioimaan toisiaan ulkonäön perusteella, varsinkin ollessaan yhteydessä vieraisiin kulttuureihin ...
Hotelli Sommelon saunaosaston uudistus : 80-luvun tunnelmaa kunnioittaen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä suunniteltiin vuonna 1982 rakennetun hotellin saunaosaston uudistus. Tavoitteena oli uudistaa tilat niin, että ne sopivat aikakauden rakennukseen, huomioiden myös käytettävyys sekä viihtyisyys.
S ...
Palvelumallilla tasalaatuista asiakaspalvelua jätehuoltoon, Rosk’n Roll
(2019)
Tämän opinnäytetyön tutkimus- ja kehittämistehtävä on toimeksianto Rosk’n Roll Oy Ab:ltä, joka on omistajakuntiensa jätehuoltopalveluja tuottava yhtiö Uudellamaalla. Kunnallisen jätehuollon asiakas ei voi valita haluamaansa ...
Visuaalisen ilmeen suunnittelu kahvipaahtimolle : Stockfors Coffee Roasters
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli visuaalisen ilmeen suunnittelu uudelle kymenlaaksolaiselle pienkahvipaahtimolle, Stockfors Coffee Roastersille. Kyseinen yritys paahtaa ja myy erilaisia erikoiskahveja suoraan kuluttajille ...
Taidevaate koripallovaatteista : upcycling ilmiönä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja valmistaa taidevaate käyttäen ensisijaisena materiaalina koripallovaatteita. Tavoitteena oli myös valokuvata taidevaate sekä suunnitella Louhos ry:n tilaan installaatio ...
Palvelumuotoilu ja nuorten kirjastopalvelut : Palvelumuotoiluprosessi Mukkulan kirjaston toiminnan kehittämisessä
(2020)
Tämä opinnäytetyö kuvaa Mukkulan kirjaston nuortenpalveluiden kehittämistä palvelumuotoilun menetelmin. Työ on toteutettu helmi-lokakuussa 2020. Kirjasto sijaitsee Lahdessa Mukkulan peruskoulun yhteydessä. Kirjastolla on ...
Käyttäjälähtöinen tilannehuone : Käyttäjätarpeita vastaavan tilannehuoneen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen
(2021)
Lähtökohtana opinnäytetyölle oli havainto, että toimeksiantajan projektit eivät etene toivotulla tavalla. Tavoitteena oli selvittää, minkälaisia haasteita toimeksiantajan työntekijöillä on projektitoimintaan liittyen ja ...
Fantasiataidebrändit : Yrityksen alustava brändikäsikirja
(2019)
Tämän opinnäyteyön lähtökohtana oli tutkimuskysymys: ”Minkälainen on fantasiataideyritys Dragetarr:n brändi?” Dragetarr on uusi taidebrändi, jolla ei ollut minkäänlaista brändimateriaalia olemassa, ennen tätä opinnäytety ...