Haku
Viitteet 1-10 / 24
Käyttäjälähtöisyys työympäristömuutoksessa : Muotoilu muutoksen tukena
(2019)
Työn tavoitteena on tutkia työympäristömuutosta asiantuntijaorganisaatiossa muotoiluajattelun näkökulmasta ja palvelumuotoilun menetelmin. Tutkimuksessa selvitetään ja kokeillaan miten käyttäjätietoa voi kerätä ketterällä ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen erikoisliikkeessä
(2019)
Vähittäiskaupassa kilpailun paine tuottaa asetelman, jossa on pystyttävä erottautumaan muista. Tämä johtaa siihen, että on etsittävä keinoja, joita kilpailijoiden on vaikea kopioida. Yhtenä mahdollisena ratkaisuna on ...
Farmari 2022 -maatalousnäyttelyn ravintolapalvelujen ulkomyyntialueiden toimintasuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli Farmari 2022 -maatalousnäyttelyn ravintolapalvelujen asiakaslähtöinen kehittäminen. Työssä luotiin toimintasuunnitelma tapahtuman ravintolapalvelujen ulkomyyntialueiden toteuttamiselle. ...
Asiakaskokemuksen parantaminen ja risteilymyynnin kasvattaminen matkamessuilla
(2020)
Työn tarkoitus oli selvittää, kuinka paljon risteilyvarauksia tehdään matkamessuilla ja niiden jälkeen sekä kuinka messuosastoa, myyntiä ja asiakaskokemusta voidaan parantaa. Tutkimuksella haluttiin saada tilastollista ...
PALVELUMUOTOILUN HYÖDYNTÄMINEN DIGITAALISEN PALVELUN TUNNELMAN MUOTOILUSSA Tapaustutkimus: Magnesia Festival Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää, kuinka elämyksellisen hyvinvointitapahtuman Magnesia Festivalien tunnelman elementtejä pystytään tuomaan heidän uuteen digitaaliseen palveluunsa palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. ...
Resort-lomailijan palvelupolku ja palvelupolun kehittäminen
(2023)
Leirintäalue- ja mökkimatkailun suosio Suomessa on ollut kasvussa koronapandemian jälkeen. Kesällä 2022 Kouvolaan avattiin uusi matkailu- ja lomakohde Tykkimäki Resort, joka toimi tämän tutkimuksen ja kehittämistyön ...
Hoivatyön asiakaskokemusvalmennuksen sisällön kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää suunnitteilla olevan hoivatyön asiakaskokemusvalmennuksen sisältöä palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. Valmennuksen sisältöä kehitettiin hakemalla vastauksia tutkimuskysymyksiin, ...
Digitalisaation ja henkilökohtaisen palvelun yhteensovittaminen tulevaisuuden B2B-asiakaskohtaamisessa.
(2021)
Digitalisaatio ja sen tarjoamat teknologiset ratkaisut ovat muuttaneet asiakaskokemusta. Toisaalta yritysten välillä henkilökohtaisilla suhteilla on iso merkitys lisäarvon ja sitoutumisen näkökulmasta. Tämän opinnäytetyön ...
Uuden verkkopalvelun sisältö- ja rakennesuunnittelu: askelia asiakaskokemuksen kehittämiseen
(2024)
Tämän opinnäytetyön aiheena on uuden verkkopalvelun sisältö- ja rakennesuunnittelu Vallox Oy:lle. Työn tavoitteena oli tutkia B2B-asiakkaiden tarpeita ja selvittää, mitä tietoa yrityksen asiakaspersoonat todella tarvitsevat ...
Asiakaskokemus Uudenmaan Päivystysavussa
(2021)
Päivystyspoliklinikoiden ruuhkautuminen on jo jopa maailmanlaajuinen ongelma. Tähän vaikuttavat monet eri syyt. Kunnalliset perusterveydenhuollon palvelut eivät pysty tarjoamaan apua kaikille sitä tarvitseville potilaille, ...