Haku
Viitteet 1-9 / 9
Yritys X:n kannattavuuden analyysi
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on selvittää kuljetusyritys X:n kannattavuus tilikausien 2018 – 2020 väliseltä ajalta tilinpäätöstietojen perusteella, sekä laatia ehdotuksia kannattavuuden seurantaan ja sen parantamiseksi. ...
Esimiesten työhyvinvointi matkailualan yrityksessä
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa yritys X:n esimiesten työhyvinvoinnin tila tutkimuksen ajankohtana ja saada selville hyvät ja kehitettävät kohteet sekä pohtia kehittämisehdotuksia. Tutkimuksessa on laaja teoreettinen ...
Digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle : Digimarkkinointia kustannustehokkaasti
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten rakentaa kustannustehokas digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle ja mitä kanavia yrityksen kannattaa käyttää hyväkseen toteuttaessaan suunnitelmaa. Työssä pyrittiin ...
Yrityksen hankintatoimen kehittäminen. Case Yritys X
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on toimeksiantajayrityksen hankintatoi-men nykytilan selvittäminen ja kehittäminen. Tutkimuksen avulla selvitettiin, kuinka Yritys X:n hankintoja voisi kehittää kustannusten, laadun ja ...
Työnjohtotehtävien kehittäminen digitalisaation avulla
(2023)
Tämän opinnäytetyön tutkimuksen tilasi Yritys X. Opinnäytetyössä tehty tutkimus käsittelee, kuinka Yritys X:n tutkittavan osaston työnjohtotehtäviä voidaan
kehittää digitalisaation avulla. Keskeisenä käsitteenä tutkimuksessa ...
Yritysmuodon vaihdos toiminimestä osakeyhtiöksi: Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli yritysmuodon vaihdoksen kannattavuus toimeksiantajayrityksen näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, mitkä ovat toiminimen, osakeyhtiön ja yritysmuodon vaihdoksen hyvät ja huonot puolet, mitä ...
Digitalisaation ja henkilökohtaisen palvelun yhteensovittaminen tulevaisuuden B2B-asiakaskohtaamisessa.
(2021)
Digitalisaatio ja sen tarjoamat teknologiset ratkaisut ovat muuttaneet asiakaskokemusta. Toisaalta yritysten välillä henkilökohtaisilla suhteilla on iso merkitys lisäarvon ja sitoutumisen näkökulmasta. Tämän opinnäytetyön ...
Uuden varaston layout-suunnittelu
(2023)
Opinnäytetyössä tavoitteena oli tutkia toimeksiantajayrityksen toimintaa ja selvittää uuden varaston optimaalisimpia layoutratkaisuja. Tulevaisuudessa yritys suunnittelee investoivansa omaan varastoon, sillä tällä hetkellä ...
YRITYSMYYNNIN ANALYYSI JA SEN PROSESSIN KEHITTÄMINEN: Case: Yritys X
(2021)
Organisaation B2B-myyntiprosessien ja asiakaskokemuksen kehittäminen on kilpailuetu, joka tuo lisäarvoa ja luottamusta asiakassuhteisiin kiristyvässä kilpailussa.
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Yritykselle ...