Haku
Viitteet 1-10 / 10
Yritys X:n kannattavuuden analyysi
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on selvittää kuljetusyritys X:n kannattavuus tilikausien 2018 – 2020 väliseltä ajalta tilinpäätöstietojen perusteella, sekä laatia ehdotuksia kannattavuuden seurantaan ja sen parantamiseksi. ...
Esimiesten työhyvinvointi matkailualan yrityksessä
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa yritys X:n esimiesten työhyvinvoinnin tila tutkimuksen ajankohtana ja saada selville hyvät ja kehitettävät kohteet sekä pohtia kehittämisehdotuksia. Tutkimuksessa on laaja teoreettinen ...
Digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle : Digimarkkinointia kustannustehokkaasti
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten rakentaa kustannustehokas digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle ja mitä kanavia yrityksen kannattaa käyttää hyväkseen toteuttaessaan suunnitelmaa. Työssä pyrittiin ...
Yrityksen hankintatoimen kehittäminen. Case Yritys X
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on toimeksiantajayrityksen hankintatoi-men nykytilan selvittäminen ja kehittäminen. Tutkimuksen avulla selvitettiin, kuinka Yritys X:n hankintoja voisi kehittää kustannusten, laadun ja ...
Työnjohtotehtävien kehittäminen digitalisaation avulla
(2023)
Tämän opinnäytetyön tutkimuksen tilasi Yritys X. Opinnäytetyössä tehty tutkimus käsittelee, kuinka Yritys X:n tutkittavan osaston työnjohtotehtäviä voidaan
kehittää digitalisaation avulla. Keskeisenä käsitteenä tutkimuksessa ...
Yritysmuodon vaihdos toiminimestä osakeyhtiöksi: Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli yritysmuodon vaihdoksen kannattavuus toimeksiantajayrityksen näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, mitkä ovat toiminimen, osakeyhtiön ja yritysmuodon vaihdoksen hyvät ja huonot puolet, mitä ...
Uuden varaston layout-suunnittelu
(2023)
Opinnäytetyössä tavoitteena oli tutkia toimeksiantajayrityksen toimintaa ja selvittää uuden varaston optimaalisimpia layoutratkaisuja. Tulevaisuudessa yritys suunnittelee investoivansa omaan varastoon, sillä tällä hetkellä ...
YRITYSMYYNNIN ANALYYSI JA SEN PROSESSIN KEHITTÄMINEN: Case: Yritys X
(2021)
Organisaation B2B-myyntiprosessien ja asiakaskokemuksen kehittäminen on kilpailuetu, joka tuo lisäarvoa ja luottamusta asiakassuhteisiin kiristyvässä kilpailussa.
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Yritykselle ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma yritykselle X
(2023)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään digitaalista markkinointia ja sen suunnittelua yritykselle X hyödyntäen SOSTAC-suunnittelumallia ja kyselytutkimusta. Toimeksiantaja on amerikkalainen startup-yritys, joka on tuomassa ...
Yritys X:n työntekijäpersoonien muodostaminen palvelumuotoilun keinoin
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisia työntekijäpersoonia Yritys X:n työntekijöiden joukosta löytyy. Opinnäytetyön prosessi mukaili palvelumuotoilun luovan ajattelun ja iteroivan työskentelytavan sallivaa ...