Haku
Viitteet 1-10 / 20
Ottelutapahtuman kehittäminen KooKoo Hockey Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tutkia ottelutapahtuman kehittämistä KooKoo Hockey Oy:lle. Työn tutkimusosio on tehty kvalitatiivista ja kvantitatiivista tapaa ristissä käyttäen. Teoriassa kerrotaan Suomalaisesta urheilusta, ...
Venäjä-kuva suomalaisessa mediassa
(2019)
Venäjä on keskeinen aihe erityisesti idänpuoleisessa Suomessa jo pelkästään maantieteellisen sijainnin vuoksi. Monet eri organisaatiot tekevät tiivistä yhteistyötä venäläisten avainhenkilöiden tai yritysten kanssa. ...
Sosiaalisen median strategia Liiketoiminnan data-analytiikka ja visualisointi -koulutukselle
(2019)
Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulussa aloitti syksyllä 2018 uusi koulutus Liiketoiminnan data-analytiikka ja visualisointi. Koulutus haluaa panostaa sosiaalisen median markkinointiin ja tavoittaa kohdeyleisönsä tehokkaasti. ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen asiakaskyselyn pohjalta : Case Ravintola Wintti
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)
Markkinointiviestintä on aiheena ajankohtainen ja jatkuvasti uudistuva. Erottautuminen nykyisin pirstaleisessa mediassa on haasteellista ja edellyttää, että asiakkaalle tarjotaan kiinnostavaa sisältöä oikeaan aikaan oikean ...
Ammattikorkeakoulujen kielten ja viestinnän opetuksen päivien Facebook-markkinointi ja sen toimivuuden mittaaminen
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Ammattikorkeakoulujen kielten ja viestinnän opetuksen päivien kävijöille tehdyn kyselyn avulla selvittää, mitkä asiat Facebook-markkinoinnissa olivat toimivia ja mitä asioita tulisi ...
Palveluiden arviointi Kouvolan kansalaisopistossa
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia vapaan sivistystyön oppilaitoksen Kouvolan kansa-laisopiston palveluiden vaikutuksia oppilaisiin. Tutkimuskysymyksinä työssä olivat: ”Lisääntyykö opiskelijan hyvinvointi opiskelun ...
Sosiaalisen median tarveselvitys : Kouvolan Vesi Oy
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää sosiaalisen median tarve Kouvolan Vesi Oy:lle sekä mahdolliset viestintäkanavat ja toimenpiteet, joita yritys voisi hyödyntää tarvittaessa omas-sa viestintäsuunnitelmassaan. Kouvolan ...
Suomalaisten pk-yritysten haasteet kansainvälisessä liiketoiminnassa
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)
Kansainvälinen liiketoiminta on huomattavasti haastavampaa kuin pelkästään kotimaan markkinoilla toimiminen. Kansainvälistyminen vaatii yrityksiltä monenlaisia resursseja, kuten pääomaa ja osaavaa henkilöstöä. Kansainvälisen ...
Ulkoasiainhallinnon työharjoitteluprosessin kehittäminen
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön aiheena on ulkoasiainhallinnon työharjoitteluprosessin kehittäminen. Työn keskeisimpänä tarkoituksena oli saada selville ne elementit, jotka mahdollistavat onnistuneen, sekä harjoittelijaa että ...
International week 2016 Kymenlaakson ammattikorkeakoulussa
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tutkimus toteutettiin toimintatutkimuksena International Week 2016 -tapahtumasta. International Week on jokavuotinen opiskelijoille ja ulkomaalaisille vierailijoille suunnattu tapahtuma, joka järjestetään Kymenlaakson ...