Haku
Viitteet 1-10 / 91
Rusher – Creating an Enemy Design for a Game
(2019)
The main purpose and objective of this thesis is to create an enemy design for a game project. It will go through the process of creating a 3D-model of an enemy called “The Rusher” for post-apocalyptic First Person Shooter ...
The Art of Being Me : Muotikuvituskokoelma yksilöllisistä ihmisistä
(2019)
The Art of Being Me on kokoelma muotikuvituksia, joissa todelliset ihmiset toimivat inspiraationa.
Ihmiset ovat nopeita arvioimaan toisiaan ulkonäön perusteella, varsinkin ollessaan yhteydessä vieraisiin kulttuureihin ...
Hotelli Sommelon saunaosaston uudistus : 80-luvun tunnelmaa kunnioittaen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä suunniteltiin vuonna 1982 rakennetun hotellin saunaosaston uudistus. Tavoitteena oli uudistaa tilat niin, että ne sopivat aikakauden rakennukseen, huomioiden myös käytettävyys sekä viihtyisyys.
S ...
Palvelumallilla tasalaatuista asiakaspalvelua jätehuoltoon, Rosk’n Roll
(2019)
Tämän opinnäytetyön tutkimus- ja kehittämistehtävä on toimeksianto Rosk’n Roll Oy Ab:ltä, joka on omistajakuntiensa jätehuoltopalveluja tuottava yhtiö Uudellamaalla. Kunnallisen jätehuollon asiakas ei voi valita haluamaansa ...
Fantasiataidebrändit : Yrityksen alustava brändikäsikirja
(2019)
Tämän opinnäyteyön lähtökohtana oli tutkimuskysymys: ”Minkälainen on fantasiataideyritys Dragetarr:n brändi?” Dragetarr on uusi taidebrändi, jolla ei ollut minkäänlaista brändimateriaalia olemassa, ennen tätä opinnäytety ...
INFORMAATIOGRAFIIKAN KÄYTTÖ YRITYKSEN VIESTINNÄSSÄ : Miten myyntiosaston työtä voidaan helpottaa kuvallisella materiaalilla?
(2019)
Tässä tutkimuksessa on pyritty selvittämään, miten yrityksen myyntiosaston työtä voidaan helpottaa kuvallisen materiaalin, esimerkiksi informaatiografiikan avulla. Tutkittavalla yrityksellä on hyvin laaja tuotevalikoima ...
Käyttäjäymmärryksen kerääminen asiakasprofiilien luomiseen: Lapsiperhepersoonien kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa asiakasprofiilit VALO – Lapsiperheiden kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin vahvistaminen-hankkeelle. Hankkeessa pyritään lisäämään lapsiperheiden ja ammattilaisten tietoisuutta erilaisista ...
Level flow and player guidance in a 3D multiplayer level
(2019)
The aim of this study was to analyse the effectiveness of both direct and indirect player guidance methods in achieving an optimal level flow in a 3D multiplayer level and how these methods should be used in practice. The ...
Aktiiviympäristö palvelukoti Attendo Kustaaviin : Dementiapotilaita kannustavat tilat
(2019)
Opinnäytetyö on produktiivinen ja käsittelee aktiiviympäristön suunnittelua hoivakoti Attendo Kustaavin yhteisiin tiloihin. Attendo Kustaavi on kolme kerroksinen, 38-paikkainen hoivakoti Tornion ydinkeskustassa, jonka ...
ETHNIC AND GENDER REPRESENTATION IN GAMES : Diversifying character design
(2019)
Video games are severely lacking when it comes to ethnic and gender representation in leading characters. The objective of the thesis was to create a prototype that could not only help in designing more diverse characters, ...