Haku
Viitteet 1-6 / 6
Narrative-and-Theme-Informed Game Design
(2019)
When setting out to create this thesis one main goal was set: To find solutions to the persistent problem of the games industry with cohesion between gameplay and intended narrative. This goal was divided into a number of ...
Aseptinen ja turvallinen suonensisäinen lääkehoito : Opetusvideon luominen Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoululle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata oikeaoppiset, näyttöön perustuvat
menetelmät suonensisäisten lääkkeiden käyttökuntoon saattamisesta ja antamisesta
potilaalle, sekä tuoda esiin yleisimpiä potilasturvallisuutta ...
Choice and the illusion of it in narrative-driven video games
(2019)
Choices in video games are a rising trend and the balance between meaningful choice and the illusion of choice has been executed with varying levels of success in existing game titles. The thesis studied the topic through ...
Motivoivan haastattelun elementit: Opetuspodcast simulaatioiden ennakkomateriaaliksi
(2020)
Huonot kokemukset ja vastoinkäymiset saattavat järkyttää ihmismielen tasapainoa ja ajaa ihmisen kriisitilanteeseen. Tämä voi suistaa ihmisen mielenterveydellisiin ongelmiin tai päihteiden väärinkäyttöön. Mielenterveys- ja ...
LaggingMeter : The Importance of QoS in Network Gaming
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää LaggingMeter eli järjestelmä, jolla verkko-pelaajien verkkoyhteyteen voidaan kehittää yksilöllisiä häiriöitä ja kerätä pelaajilta palaute heidän kokemistaan häiriöistä jokaiselle ...
Kartoitus koulutusmatkailun ja -viennin nykytilasta Etelä-Savon alueella
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millaista koulutusmatkailua ja -vientiä Etelä-Savossa on jo järjestetty yritysten ja oppilaitosten toimesta. Vastaavaa kartoitusta koulutusmatkailusta ja -viennistä Etelä-Savossa ...