Haku
Viitteet 1-6 / 6
Yritys X:n kannattavuuden analyysi
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on selvittää kuljetusyritys X:n kannattavuus tilikausien 2018 – 2020 väliseltä ajalta tilinpäätöstietojen perusteella, sekä laatia ehdotuksia kannattavuuden seurantaan ja sen parantamiseksi. ...
Digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle : Digimarkkinointia kustannustehokkaasti
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten rakentaa kustannustehokas digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle ja mitä kanavia yrityksen kannattaa käyttää hyväkseen toteuttaessaan suunnitelmaa. Työssä pyrittiin ...
Yrityksen hankintatoimen kehittäminen. Case Yritys X
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on toimeksiantajayrityksen hankintatoi-men nykytilan selvittäminen ja kehittäminen. Tutkimuksen avulla selvitettiin, kuinka Yritys X:n hankintoja voisi kehittää kustannusten, laadun ja ...
Yritysmuodon vaihdos toiminimestä osakeyhtiöksi: Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli yritysmuodon vaihdoksen kannattavuus toimeksiantajayrityksen näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, mitkä ovat toiminimen, osakeyhtiön ja yritysmuodon vaihdoksen hyvät ja huonot puolet, mitä ...
Digitalisaation ja henkilökohtaisen palvelun yhteensovittaminen tulevaisuuden B2B-asiakaskohtaamisessa.
(2021)
Digitalisaatio ja sen tarjoamat teknologiset ratkaisut ovat muuttaneet asiakaskokemusta. Toisaalta yritysten välillä henkilökohtaisilla suhteilla on iso merkitys lisäarvon ja sitoutumisen näkökulmasta. Tämän opinnäytetyön ...
YRITYSMYYNNIN ANALYYSI JA SEN PROSESSIN KEHITTÄMINEN: Case: Yritys X
(2021)
Organisaation B2B-myyntiprosessien ja asiakaskokemuksen kehittäminen on kilpailuetu, joka tuo lisäarvoa ja luottamusta asiakassuhteisiin kiristyvässä kilpailussa.
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Yritykselle ...