Haku
Viitteet 1-10 / 60
Mikkelin kaupungin sisältömarkkinointi nuorille aikuisille
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Mikkelin kaupungin sisältömarkkinointi nuorille aikuisille. Tutkimusongelmina tässä opinnäytetyössä olivat, miten kaupunki voisi sisältömarkkinoinnin avulla tuottaa arvoa nuorille aikuisille ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma Tuonetille
(2020)
Digitalisaation tuoman muutoksen myötä myös markkinointi on muuttunut, ja uusia tapoja tavoittaa halutunlaiset asiakkaat on syntynyt hyvin paljon. Digitaaliseen markkinointiin panostetaan yrityksissä koko ajan enemmän ...
Somestrategian laatiminen uudelle pienyritykselle
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on somestrategian laatiminen uudelle pienyritykselle. Työssä otetaan huomioon sosiaalisen median kanavista Facebook ja Instagram. Somestrategian toimeksiantaja on kierrätystalouden pienyritys Second ...
Digimarkkinoinnin kehittäminen Karjala-lehdelle
(2019)
Opinnäytetyön aiheena on digimarkkinointi. Digimarkkinointi on nykyään iso ja tärkeä osa yritysten markkinointiviestintää. Digimarkkinointi käsittää lisäksi sosiaalisen median ja sen eri kanavat, joiden lukumäärä kasvaa ...
Autoliikkeen markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on autoliikkeen markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa. Toimeksiantaja on mikkeliläinen Saimaan Autopiste Oy, joka myy vaihtoautoja. Opinnäytetyö suoritettiin toimeksiantajalle ...
Digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle : Digimarkkinointia kustannustehokkaasti
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten rakentaa kustannustehokas digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle ja mitä kanavia yrityksen kannattaa käyttää hyväkseen toteuttaessaan suunnitelmaa. Työssä pyrittiin ...
WELLBEING MANAGEMENT -KOULUTUSOHJELMAN MARKKINOINTIVIESTINTÄ SOSIAALISESSA MEDIASSA
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia miten Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu voisi parantaa markkinointiviestintää sosiaalisessa mediassa tavoittaakseen saksalaiset opiskelijat Wellbeing Management- koulutusohjelmaan. ...
Sosiaalisen median ja sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen Savon ammattiopiston markkinoinnissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli Savon ammattiopiston sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi. Nuorten median käyttö on murroksessa, ja siksi päätettiin verrata käytössä olevia kanavia nuorten mielipiteisiin ja sosiaalisen ...
ABC-mobiilin markkinointi Pohjois-Karjalan Osuuskaupassa
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on mobiilipalvelun markkinointi kuluttaja-asiakkaille. Markkinointia toteutetaan yrityksissä eri keinoilla ja apuna käytetään sisältömarkkinoinnin eri osa-alueita. Tarkoituksena opinnäytetyössä on ...
Työnhakija-asiakkaiden profilointi ja tavoittaminen sosiaalisessa mediassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli asiakasprofiilien rakentaminen ja niiden tavoittaminen sosiaalisessa mediassa. Työn tarkoituksena oli luoda toimeksiantajan henkilöasiakkaita kuvaavat työnhakijaprofiilit sekä ehdotelma ...