Haku
Viitteet 1-10 / 81
Someton-leiri nuorille
(2024)
Riippuvuus tai addiktio tarkoittaa voimakasta tai pakonomaista tarvetta jonkin aineen käyttämiseen tai johonkin toimintaan. Riippuvuuksia on monenlaisia, mutta tänä päivänä jatkuvasti suuremmaksi ongelmaksi on muodostumassa ...
Sosiaalisen median strategia markkinointitoimistolle
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli sosiaalisen median strategian laadinta
markkinointitoimisto Keino Brandingille. Tutkimuskysymyksinä olivat seuraavat: Mitä sosiaalisen median avulla tavoitteellaan? Mitä sosiaalisen median ...
Somemarkkinoinnin kehittäminen case StriiMouse
(2024)
Sosiaalisen median kasvu ja kehittyminen mullistaa yritysmaailmaa päivä päivältä ja varsinkin niiden markkinointia. Moni yritys ei ole täysin varma, kuinka
toimia sosiaalisessa mediassa markkinoinnin suhteen. Tässä työssä ...
SOSIAALISEN MEDIAN HAASTEET TERVEYSALAN OPISKELIJAN AMMATTITAIDON KEHITTYMISELLE
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää terveysalan opiskelijan valheellisen terveystiedon tunnistamista sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkimustulosten perusteella pohtia, miten terveysalan ...
Nuorten kokemukset seksuaalikasvatuksesta sosiaalisen median alustoilla
(2023)
Kasvatus tapahtuu niin formaaleissa kuin nonformaaleissakin ympäristöissä.
Nonformaalia kasvatusta voidaan nähdä tapahtuvan nuorten omissa maailmoissa, kuten sosiaalisessa mediassa. Seksuaalikasvatus muiden kasvatusmuotojen ...
Henkilöbrändin hyödyntäminen finanssialalla
(2023)
Opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändin hyödyntäminen finanssialalla. Opinnäytetyön tarkoituksena on antaa suuntaviivoja sille, kuinka finanssialan
asiantuntijat voivat lähteä rakentamaan toimivaa henkilöbrändiä
sosiaalisessa ...
Brändin tunnettuutta tehostava sosiaalisen median kampanjasuunnitelma: case telemarkkinointiyritys X
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli saada aikaan toimeksiantajayritykselle toteutettavissa oleva hyödyllinen ja brändin tunnettuutta tehostava sosiaalisen median kampanjasuunnitelma, jonka päämääränä on ensisijaisesti ...
Kanavakohtainen sisältöstrategia yritykselle Lara Green
(2023)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Lara Green Oy. Lara Green on Mikkelissä toimiva yritys, joka valmistaa käsin luonnonkosmetiikkaa ja ekologisia puhdistusaineita. Työn tavoitteena oli tehdä yritykselle kanavakohtainen ...
Markkinointisuunnitelma tuotemerkille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tehdä markkinointisuunnitelmana vuosikello sivutoimiselle eläintarvikealan yritykselle. Markkinointisuunnitelma on yksittäiselle, yrityksen yksinoikeudella maahantuomalle turkinhoitot ...
Sosiaalisen median suunnitelma JYP Jyväskylä Oy:lle
(2023)
Tässä opinnäytetyössä syvennytään sosiaalisen median suunnitelman tekoon. Tutkimuksessa keskitytään erityisesti tilaajan eli JYP Jyväskylä Oy:n julkaisu-määriin sekä sosiaalisen median persoonaan, jotka ovat keskeisiä ...