Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 24
Uuden verkkopalvelun sisältö- ja rakennesuunnittelu: askelia asiakaskokemuksen kehittämiseen
(2024)
Tämän opinnäytetyön aiheena on uuden verkkopalvelun sisältö- ja rakennesuunnittelu Vallox Oy:lle. Työn tavoitteena oli tutkia B2B-asiakkaiden tarpeita ja selvittää, mitä tietoa yrityksen asiakaspersoonat todella tarvitsevat ...
Resort-lomailijan palvelupolku ja palvelupolun kehittäminen
(2023)
Leirintäalue- ja mökkimatkailun suosio Suomessa on ollut kasvussa koronapandemian jälkeen. Kesällä 2022 Kouvolaan avattiin uusi matkailu- ja lomakohde Tykkimäki Resort, joka toimi tämän tutkimuksen ja kehittämistyön ...
Hoivatyön asiakaskokemusvalmennuksen sisällön kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää suunnitteilla olevan hoivatyön asiakaskokemusvalmennuksen sisältöä palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. Valmennuksen sisältöä kehitettiin hakemalla vastauksia tutkimuskysymyksiin, ...
Hoitokoti Tulevaisuuden Portin laadunhallintajärjestelmän kehittäminen
(2023)
Laadunhallintajärjestelmä on johtamisen järjestelmä, jonka avulla yrityksen
laatutyötä valvotaan ja kehitetään järjestelmällisesti. Laadunhallintajärjestelmä
sopii kaikenkokoisille yrityksille ja hyvin rakennettuna se ...
Kilpailuetu näkyväksi - tulevaisuuskestävän brändistrategian muotoilu
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tulevaisuuskestävän brändistrategian muotoilu luonnon välittömässä läheisyydessä toimivalle kukka- ja kurssitilalle. Brändistrategian muotoilun avulla tavoiteltiin kilpailuedun näkyväksi ...
Koppaamo: haminalaisten hyvinvointia ja osallisuutta edistämässä monialaisella matalan kynnyksen palvelupisteellä
(2023)
Suomalainen hyvinvointiyhteiskunta on murroksessa. Hyvinvointi jakautuu epätasaisesti. Hyvin toimivilla ja saavutettavilla matalan kynnyksen tieto-, ohjaus- ja neuvontapalveluilla mahdollistetaan yksilön ja yhteiskunnan ...
Unelmien hakulomake: käyttö- ja asiakaskokemuksen kehittäminen perusopetuksen jälkeisen koulutuksen yhteishaussa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää valtakunnallisen opintopolku.fi -palvelun perusopetuksen jälkeisen koulutuksen hakulomaketta entistä käyttäjäystävällisemmäksi ja käytettävämmäksi palvelumuotoilun keinoin sekä ...
Tulevaisuuden Kela-taksit. Kela-taksiasiakkaiden kokemukset ja tarpeet.
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata palvelumuotoilun keinoin, millaisia erilaisia Kela-takseja käyttäviä asiakkaita on olemassa, joiden tarpeet pitää ottaa
huomioon tulevaisuuden Kela-taksipalveluiden suunnittelussa. ...
Kotihoidon asiakkaiden kokemuksia etäkotihoidosta
(2022)
Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin (Eksote) kanssa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata Eksoten etäkotihoidon asiakkaiden kokemuksia videovälitteisesti toteutettavista ...
Mielikuvat ja tunnekokemukset asiakaskokemuksessa: aktiivilomat Apollomatkoilla
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee mielikuvien ja tunnekokemusten merkitystä asiakaskokemuksessa. Tänä päivänä on oltava jatkuvasti ajanhermolla, mutta mieluiten jo reippain askelin edellä. Mielikuvilla ja tunnekokemuksilla on ...