Uusimmat viitteet

  • Sosiaalisten toiminnallisuuksien hyödyntäminen mobiilisovelluksessa 

    Naumanen, Jesse (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyössä tutkitaan sosiaalisten toiminnallisuuksien hyödyntämistä mobiilisovelluksessa, esitellään sosiaalisien medioiden rajapintoja ja sovelletaan tietoa rakentamalla toimeksiantona mobiilisovellukseen sosiaalisia ...
  • Vaihdettavien hahmojen luonti multipeliin 

    Montonen, Miika (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
    Pelillistäminen on lisääntynyt huomattavasti viime vuosina ja sitä on alettua kokeilemaan moniin eri aihealueisiin. Tätä on edusauttanut varsinkin Unity-pelimoottorin tuleminen ilmaiseksi kokonaisuudessaan vuonna 2015. Tässä ...
  • Satakiri-julkaisualustan suunnittelu ja toteutus 

    Partanen, Timo (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön aiheena on Satakiri-julkaisualustan suunnittelu ja toteutus. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Mikkelin kaupunginkirjasto. Opinnäytetyön toimeksiantaja Mikkelin kaupunginkirjasto tarvitsi toimivan ...
  • Rakennusmallin pelillistäminen 

    Hänninen, Teemu (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyössä tutkitaan, kuinka pelimoottoreita ja rakennusten 3D-malleja voidaan hyödyntää, jotta saadaan parempi käsitys digitaalisesta ympäristöstä. Aiheesta esitellään projekti, jota pohjustetaan siihen liittyvällä ...
  • Liikenteenohjausjärjestelmän päivitysjakelun suunnittelu ja prototyypin kehitys 

    Räsänen, Matti (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäytetyön aiheena on Liikenteenohjausjärjestelmän päivitysjakelun suunnit-telu ja prototyypin kehitys. Työn toimeksiantajana toimii Mipro Oy. Mipro on turvallisuuteen ja ympäristötekniikkaan erikoistunut ...
  • Optimointi ja Datan Visualisointi : Case: Sähköpostiverkoston visualisointi 

    Kirjalainen, Toni (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyön aiheena oli datan visualisointi, ja optimointi ohjelmoinnin näkökulmasta. Tavoitteena oli toteuttaa sähköpostiverkoston visualisointiin tarkoitettu ohjelma, joka luo annetuista sähköposteista voimasuunnatun ...
  • Rakennusesittely virtuaalitodellisuudessa 

    Manninen, Ari-Pekka (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
    Opinnäytetyössä tutkitaan, miten rakennetaan rakennusesittely virtuaalitodellisuuteen (VR) käyttäen HTC Vive VR-headsettia ja Unity-pelimoottoria. Virtuaalitodellisuus rakennusesittelyn tarkoituksena on antaa asiakkaalle ...
  • MVVM-mallin mukaisen WPF-sovelluksen yksikkötestaus 

    Hämäläinen, Miika (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
    Ketterän ohjelmistokehityksen yleistyttyä ohjelmistotestausta pidetään nykyisin koko ajan yhä tärkeämpänä osana ohjelmistotuotantoa, kehitysympäristöstä riippumatta. Opinnäytetyössä tutkittiin erityisesti yksikkötestausta ...
  • CRM-OHJELMISTON LOKALISOINTITESTAUS Case: Roihu Solutions Oy 

    Virta, Jasse (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
    Tämän opinnäyteyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa CRM-ohjelmiston lokalisointitestaus Roihu Solutions Oy:lle. Lokalisointitestauksen tavoitteena on saada tarjottua ohjelmiston loppukäyttäjälle luonte-va tapa kokea ...