Uusimmat viitteet

  • Teatteri Helsinki yhdistys ry:n markkinoinnin kehittäminen sosi-aalisessa mediassa 

    Ålander, Noora; Mahlamäki, Soila (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2019)
    Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen kehittämistyö. Opinnäytetyön tarkoituksena oli teatterin näkyvyyden ja tunnettavuuden edistäminen. Työn tavoitteena oli laatia markkinointisuunnitelma toimeksiantajana toimivalle Teatteri ...
  • Ekologisuus ja kestävä kehitys Suomen tapahtumissa 2021 Case: Factor Nova Oy 

    Kivistö, Linda (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2019)
    Työn tavoite oli tutkia, miten tapahtumayritys Factor Nova Oy:n asiakasyritysten ja alihankkijoiden mielestä ekologisuus ja kestävä kehitys näkyvät tulevissa Factor Novan Suomessa järjestämissä tapahtumissa seuraavan 2 ...
  • Ryhmäytyminen monikulttuurisessa opiskelijaryhmässä 

    Iso-Antila, Arto (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa käytänteitä Omnian kädentaidot ja palveluttoimialalle, helpottamaan ryhmänohjaajan ja opettajien työtä, sekä auttaa opiskelijoita selviytymään opiskeluissa, niin ammatillisesti kuin ...
  • Laureamkon vuosijuhlien konseptointi 

    Haarala, Susanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä luotiin konkreettinen konsepti tapahtumalle. Tuotoksena on visuaalinen aikajana vuosijuhlien prosessista sekä sitä avaavat ohjeet. Toimeksiantaja, eli Laurea-ammattikorkeakoulun ...
  • Mistä meissä tykätään? Hostellin brändimarkkinointi Facebookissa 

    Westman, Emilia (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää majoitusalanyrityksen brändiä koskevien Facebook-päivitysten suosituimmat aiheet. Työn toimeksiantajana toimi Helsinkiläinen Myö Hostel. Työn tavoitteena oli ...
  • Seksuaalisen häirinnän kohtaaminen ravintolan salin esimiestyössä 

    Salomaa, Anna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Seksuaalinen häirintä on ollut paljon esillä mediassa ja muussa julkisessa keskustelussa parin viime vuoden aikana. Myös työelämässä tapahtuvaan seksuaaliseen häirintään on alettu vähitellen puuttua. Tässä opinnäytetyössä ...
  • Service Blueprint: Mobiiliapplikaation sisällön kehittäminen palvelumuotoilun keinoin 

    Rohamo, Viivi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, minkälaista tietoa matkailija hankkii matkaansa varten ja millä tavoin. Digiaika on lisännyt teknologiaympäristön merkitystä palveluissa, mikä on muuttanut palveluiden ...
  • Vastuullisen verkkoviestinnän opas maaseutumatkailuyrittäjälle 

    Timonen, Noora; Maliniemi, Eeva (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää vastuullisen verkkoviestinnän opas maaseutumatkailuyrittäjille. Tarkoituksena oli hyödyttää toimeksiantajaa ja maaseutumatkailuyrityksiä luomalla yhteisöllisyyttä maaseutumatkailuyritysten ...
  • Kahvilatoiminnan kehittäminen kansallispuistossa 

    Tuohino, Sini (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää Nuuksion kansallispuistossa toimivan Cafe Silvan toimintaan asiakkaiden toiveiden pohjalta ja selvittää kansallispuiston vaatimukset kahvilatoiminnalle. Toimeksiantajana on Natura ...
  • Moniammatillisella yhteistyöllä erinomaiseen asiakaskokemukseen: Case Kela 

    Vaasjoki, Christa (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Kelassa asiakkaan asiat eivät ole hoidossa aina vain yhden toimihenkilön takana, vaan asiakkaalla saattaa olla moniakin kohtaamisia eri etuuskäsittelijöiden ja palveluneuvojien kanssa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli ...
  • Kartoitus: case Green Key -ympäristösertifikaatin hakeminen Hostel Diana Parkille 

    Keituri, Anna; Hova, Amanda (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Toimeksiantajana tässä opinnäytetyössä on Helsingissä sijaitseva Hostel Diana Park. Tavoitteena on kartoittaa hostellin nykyisiä toimintatapoja peilaten Green Key – sertifikaatin kriteereitä, ja antaa hostellille mahdolliset ...
  • Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen, Case: Stop-Rust Oy 

    Harjula, Jutta (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen palveluyrityksessä. Työn tavoitteena oli perehtyä toimeksiantajana toimineen, auton ruosteenestokäsittelyihin erikoistuneen Stop-Rust Oy:n asiakaskokemuksen ...
  • Kiinalaisten matkustajien asiakaskokemukset Helsinki-Vantaan lentoasemalla 

    Rötkö, Arianne; Ding, Shen (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön aiheena on kiinalaisten matkustajien asiakaskokemukset Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Opinnäytetyön toimeksiantaja on Finavia Oyj. Tavoitteena oli selvittää, millaisia asiakaskokemuksia kiinalaisilla ...
  • Resto2018-Alumnipäivän onnistumisen arviointi ja kehittäminen osallistujanäkökulmasta 

    Hietakangas, Ellinoora (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Resto-tietotaitokilpailut, joka on jokavuotinen restonomien suomenmestaruuskilpailu. Resto-tietotaitokilpailussa otetaan mittaa restonomien matkailu- ja ravitsemusalan tiedoista ...
  • Markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus Resto2018 –tietotaitokilpailuille projektipäälliköiden silmin 

    Mäkinen, Maaret; Vauhkonen, Venla (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä markkinointiviestintäsuunnitelma Resto-tietotaitokilpailuille. Toiminnallisena osuutena markkinointiviestintäsuunnitelma toteutettiin, ja toimintaa tarkastellaan tässä opinnäytetyössä ...

Näytä lisää