Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyys Eläinklinikka Timantissa

Uusipaasto, Kaisu (2017)

 
Avaa tiedosto
Uusipaasto_Kaisu.pdf (1.625Mt)
Lataukset: 


Uusipaasto, Kaisu
Tampereen ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017052510187
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia toimeksiantaja Eläinklinikka Timantin asiakkaiden tyytyväisyyttä klinikan toimintaan, palveluihin ja tuotteisiin. Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa asiakastyytyväisyyskysely, jonka avulla saataisiin tietoa asiakkaiden tyytyväisyydestä Eläinklinikka Timanttia kohtaan. Toivottiin myös, että asiakkailta saataisiin avointa palautetta ja mahdollisia kehitysehdotuksia.

Opinnäytetyön toimeksiantaja Eläinklinikka Timantti on melko uusi toimija Pirkanmaalla. Eläinklinikka Timantti on avannut ovensa Tampereen Härmälään syksyllä 2016. Eläinklinikka Timantti on Suomessa ainoa eläinklinikka, joka tarjoaa ammattilaisten palvelut sekä terveyttä tukevat tuotteet ja laadukkaat lemmikkitarvikkeet saman katon alta. Tämä opinnäytetyö sai aiheensa yrittäjän kiinnostuksesta tietää tämän hetkisten asiakkaiden tyytyväisyys klinikan toimintaan, tarjottaviin palveluihin ja tuotteisiin.

Tutkimus toteutettiin määrällisenä tutkimuksena. Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin www-kyselynä. Kutsu kyselyyn lähetettiin toimeksiantajan asiakastietojärjestelmässä olleille 181 kanta-asiakkaalle sähköpostitse. Vastauksien lisäämiseksi linkki www-kyselyyn julkaistiin myös Eläinklinikka Timantin Facebook-sivulla. Opinnäytetyön teoreettiseen viitekehykseen koottiin tietoa lemmikkieläimistä ja lemmikkieläinbisneksestä nykypäivänä, asiakaspalvelusta, asiakastyytyväisyydestä sekä palvelujen markkinoinnin kilpailukeinoista.

Kyselyllä tavoitettiin 64 vastaajaa ja tuloksia voidaan pitää vähintäänkin suuntaa antavina. Pääosin Eläinklinikka Timantin toimintaan ja palveluihin ollaan tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä. Vastaajilta saatiin jonkin verran myös avointa palautetta, toiveita ja kehitysehdotuksia.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste