KoulutusalaTampereen ammattikorkeakouluToimitilapalvelut ja talousala
Viitteet 1-7 / 7
-
Henkilöstön perehdytys
(2024)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia yritys x:n toimintamalleja, osaamisen tasoa ja lainsäädännön tuntemusta perehdytysprosessissa. Tutkimusmenetelmäksi valikoitui tutkimus, jossa käytetään sekä laadullisen, että ... -
Laboratoriotutkimus kemikaalivapaasta siivouksesta
(2020)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on vertailla pintojen puhdistuvuutta vakioidulla menetelmällä kemikaalittoman siivouksen aineilla (Ultra H2O sekä Tersano SAO otsonoitu vesi), hana vedellä sekä yleispuhdistusaineella. ... -
Puhtaanapidon ammatillisen osaamisen kehittäminen : Ruissalon kylpylä
(2022)Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa Ruissalon kylpylän siivoojien ammatillisen osaamisen lähtötasoa sekä kehittää ammatillista osaamista. Osaamiskartoituksen avulla haluttiin selvittää osaamisen nykytilaa ja toisena ... -
Sairaalahuollon sujuva arki esimiesten näkökulmasta
(2021)Pirkanmaan sairaanhoitopiirin sairaalahuollossa on tapahtunut viime vuosina suuria muutoksia. Sairaalahuollon vastuualue on laajentunut sairaalan toimintojen muuttuessa. Sen toimintoja on tarkasteltu uudelleen ja isoja ... -
Siivousasiantuntijan rooli organisaatiossa
(2020)Siivousasiantuntijalla tarkoitetaan tutkimuksessa henkilöä, jonka toimeksiantoon kuuluu neuvoa ja opastaa siivouspalvelua ostavaa/käyttävää tahoa olematta kuitenkaan vastuussa tuotannosta. Siivousasiantuntijalla tarkoitetaan ... -
Vahvana läpi muutosten : muutoksen sietäminen ja toimintakyvyn ylläpitäminen
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia työelämän muutoksen kokemuksia ja resilienssin vaikutusta henkilöiden muutoksensietokykyyn työelämässä. Tutkimusta varten haastateltiin henkilöitä, jotka ovat kokeneet monenlaisia ... -
Yrityskulttuuri puhtauspalveluyrityksen kilpailuetuna
(2020)Ymmärrys yrityskulttuurin vaikutuksista yrityksen menestykseen on lisääntynyt ja monessa yrityksessä kulttuuria on alettu johtamaan ja kehittämään tietoisesti. Yrityskulttuuri vaikuttaa työhyvinvointiin, asiakaskokemukseen ...