Haku
Viitteet 1-10 / 26
”Rinnat piiloon” : feminiinisyyden aliarvostamisen ja sukupuolittuneiden sääntöjen heijastumia Instagramissa
(2021)
Tämä opinnäytetyö tutki sosiaalisen median palvelu Instagramin naisoletettuihin kohdistamaa vallankäyttöä sekä feminiinisyyden aliarvostamisen kulttuuria. Tavoitteena oli tuoda esille Suomessa tapahtunein esimerkein ...
Talotoimittajan brändiviestinnän kehittäminen Instagramissa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, minkälaisilla sisällöillä ja toimenpiteillä talotoimittajan brändiviestintää voidaan kehittää Instagramissa. Tarkastelun kohteeksi valittiin Instagram sen vuoksi, että se toimii ...
Influencer marketing in the fashion business
(2019)
Due to the rapid growth of social media, brands have switched their marketing from outbound to inbound marketing, with a goal to engage their customers more by creating value and adding two-way communication. Inbound ...
Instagram-markkinoinnin analytiikka : kehittämistutkimus Oulu2026-hankkeelle
(2019)
Opinnäytetyö on kehittämistutkimus Oulu2026 kulttuuripääkaupunki-hankkeelle. Työssä tutkitaan onnistunutta Instagram-markkinointia pääosin analytiikan kautta. Teoriaosuudessa käsitellään laadukkaan sisällön luomista, ...
Näy somessa! : sosiaalinen media IT-alan rekrytoinnissa
(2019)
Sosiaalisen median merkitys ihmisten arjessa korostuu jatkuvasti, ja samalla sen suosio kasvaa myös rekrytoinnin kanavana. IT-alalla vallitseva osaajapula on pakottanut yritykset kilpailemaan työntekijöistä, jolloin ...
Seuraajaprofiloinnin vaikutukset vaikuttajan menestykselle : Case: Vaikuttaja X
(2019)
Vaikuttaja on sisällöntuottaja, joka kertoo omissa kanavissaan, omalla nimellään ja kasvoillaan itselleen tärkeistä teemoista. Hän on onnistunut kasvattamaan itselleen suuren ja sitoutuneen seuraajajoukon ja pystyy omilla ...
Superfood-yritysten Instagam-sponsoroinnin valintakriteerit
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia millä kriteereillä yritys valitsee Instagramissa sponsoroitavia henkilöitä. Opinnäytetyön tavoite on selvittää kriteereitä, joita yritykset käyttävät. Sisältöanalyysissa opinnäyte ...
Sisältömarkkinoinnin merkitys ja Instagramin sisällöntuotannon keinot yritykselle : case Ida Mäkipää
(2021)
Sisältömarkkinointi on osa yritysten nykypäiväistä markkinointia. Sosiaalisen median kanavien suosio jatkaa kasvua ja sisältömarkkinoinnin strateginen merkitys ja suunnitelmallisuuden merkitys korostuvat. Asiantuntevaa ...
Brändiviestinnän strategia Instagramiin
(2019)
Sosiaalinen media kasvattaa jatkuvasti merkitystään brändin viestin välittämi-sessä. Brändin näkyvyydellä ja toiminnalla sosiaalisessa mediassa voidaan vaikuttaa kuluttajien kiinnostuksen heräämiseen. Sosiaalisen median ...
How To Develop Best Practice In Instagram Marketing With Limited Resources? : Case WorkPower Oy
(2019)
As people’s interaction with online content is gearing more and more towards mobile use, Instagram, which is designed for mobile, provides an additional visual medium for businesses to promote themselves outside of traditional ...