Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen DIsta Oy:ssä
(2021)
Vaikka asiakaskokemus koetaan Dista Oy:ssä tärkeänä arvona, sitä ei johdeta strategisesti. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda lähtökohdat asiakaskokemuksen strategiselle johtamiselle Dista Oy:ssä. Opinnäytetyön ...
Leading teams to success : case Dista Ltd.
(2020)
This bachelor’s thesis was commissioned by Dista Oy, a company specialized in business-to-business remote sales, founded in 2014. In 2019, Dista switched from an individual working model to teamwork. The purpose of this ...
Myynnin Controller -palvelun tuotteistaminen Dista Oy:lle
(2019)
Opiskelijapainotteisen työvoiman siirtymiseen muihin tehtäviin valmistumisen jälkeen on jo jonkin aikaa kiinnitetty huomiota Dista Oy:ssä. Työn tavoitteena oli sitouttaa työntekijöitä Myynnin Controller -palvelua kehittämällä. ...
Etäjohtaminen työntekijöiden kokemana
(2021)
Keväällä 2020 etätyöskentelystä muodostui uusi normi, joka loi organisaatioihin myös etäjohtamisen käytäntöjä. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa etäjohtamista työntekijöiden näkökulmasta. Tutkimuskysymyksinä ...