Haku
Viitteet 1-10 / 22
Miten varmistat, että yrityksesi digitalisoitumispyrkimykset menevät metsään?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Moni yritys pohtii parhaillaan, miten yrityksen tuloksentekokykyä voisi parantaa digitalisaation keinoin. Miten erityisesti markkinoinnin ja myynnin aktiviteetit voitaisiin virittää mahdollisimman tehokkaiksi digiratkaisujen ...
B2B-myynnin organisoituminen ja uudistuvat roolit digiajalla
(2020)
Yritysasiakkaiden erilaiset ostotarpeet ja -mieltymykset, kanavapreferenssit sekä ostoprosessin vaihtelevat pituudet haastavat myyvät yritykset organisoimaan myyntinsä hyvinkin monitahoisesti. Miten myynti kannattaisi ...
Value Emergence in the Usage of Mobile News Alerts
(Routledge, Taylor & Francis Group, 2019)
Mobile news alerts have become an important means for news organizations to develop their relationship with growing mobile audiences. Yet, there is a lack of knowledge about the way audiences experience mobile news alerts ...
B2B myynnin mindset : asiakaslähtöisyyttä ja oivalluksia Japanista
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Asiakaslähtöinen myynti tarkoittaa tietynlaista toimintaa asiakkaiden kanssa. Business-to-business (B2B) -myyjien toimintaa ohjaa myös tapa ajatella ja suhtautua muihin ihmisiin. Tässä blogikirjoituksessa käydään ...
Structure and Content of a New Entrance Exam to Select Undergraduate Nursing Students
(De Gruyter, 2019)
Aim The aim of this study was to develop an evidence-based structure and content for the new nursing entrance
examination. Background The purpose of the student selection process is to ensure that those admitted have
the ...
Selkeämpi vai sekavampi myyntiarki digityökalujen kanssa?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Digitalisaatio on tuonut mukanaan valtavan määrän uusia mahdollisuuksia ja työkaluja myynnin tekemiseen. Moni aiemmin manuaalisesti tehty työvaihe voidaan automatisoida ja myyjien aikaa suunnata yhä haastavampiin ja ...
Transformationaalinen johtajuus rakentamassa B2B-myynnin osaamispääomaa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Voimakkaasti kilpaillut globaalit markkinat haastavat business-to-business (B2B) -myyntiorganisaatioita panostamaan erityisellä tavalla strategisesti merkittäviin asiakkaisiinsa. Näistä yrityksen tärkeimmistä asiakassuhteista ...
Asiakkaan mielenmaiseman tavoittaminen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Henkilökohtainen vuorovaikutus on BtoB-myynnissä edelleen keskeisessä asemassa automatisoitujen ratkaisujen rinnalla. Asiakastapaamisissa myyjät mukauttavat käytöstään ja keskustelun kulkua sen mukaisesti, mitä asioita ja ...
B2B-myyntitapaamisten etä- ja lähikoulukuntaa ymmärtämässä
(Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, 2020)
”Ihminen ostaa ihmiseltä”-toteamus ei tänä päivänä ole enää niin yksiselitteinen. Haastateltujen myynnin tekijöiden mielestä siinä on nimittäin vissi ero, tapahtuvatko ostaminen ja myyminen fyysisesti samassa tilassa vai ...
Born Digital -mentaliteetti ja skaalattu myyntiprosessi kansainvälistymisen ytimessä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Yritysten kasvu ja kansainvälistyminen uusille markkina-alueille on mahdollista, vaikka matkustamista ulkomaille tällä hetkellä rajoitetaankin. Korona ei nimittäin tartu digityökaluihin. Menestyvät suomalaiset pk-yritykset ...