Haku
Viitteet 1-10 / 297
Venerantojen kehittämissuunnitelma : Pirkkalan kunta
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)
Pirkkala on perustettu vuonna 1922, ja se sijaitsee Pirkanmaalla, noin 10 km Tampereen kaupungin länsipuolella. Pirkkalan sijainti Pyhäjärven rannalla luo erinomaiset edellytykset virkistystoiminnalle myös veneilyn ja ...
Laadukas palvelu avaimena asiakastyytyväisyyteen : Punnitse ja Säästä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)
Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia asiakastyytyväisyyttä palvelun laadun kriteerien kautta. Näistä kriteereistä kyselytutkimuksen avulla saadut tutkimustulokset tulevat toimimaan perustana Tampereen Rautatieaseman Punnitse ...
The impact of customer service quality on customer satisfaction in tourism sector
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)
Customer satisfaction with a company’s products or services is often considered as the key factor to the company’s success and competitiveness focused on a long-term period. According to a common opinion, customer satisfaction ...
Marketing research for customer service development of a sport store
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)
The thesis was commissioned by the Stadium sport store located in Lielahti, Tampere. The store is a part of a large Swedish sports retail chain Stadium. The thesis studied four different sport retail stores located in ...
Asiakaspalvelukäsikirja : Matkalla hurmaavaan asiakaspalveluun
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia asiakaspalvelukäsikirja lentoliikenteen maapalveluita tarjoavan yrityksen työntekijöiden perehdyttämisen apuvälineeksi. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakaspalvelun ...
Nuorten mielenterveyskuntoutujien kokemuksia palveluketjuista ja taloudellisesta toimeentulosta
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää nuorten mielenterveyskuntoutujien kokemuksia palveluista, palveluiden siirtymävaiheista sekä heidän taloudellisesta tilanteestaan ja siihen vaikuttavista tekijöistä hoidon ja ...
Kokemuksia itsemääräämisoikeudesta ikääntyneiden ja vammaisten palveluissa : "Mä ihan hengitän ja elän"
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millaisena itsemääräämisoikeus koetaan vammaisten palveluasumisyksikössä ja kotihoidon asiakasohjauksessa sekä mistä asioista kokemus itsemääräämisoikeudesta koostuu asiakas- ja ...
Tuotannon siirto, suunnittelu ja tehostaminen : Suomen Diesel Voima Osakeyhtiö
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään Suomen Diesel Voima Osakeyhtiön tuotantoa niin tuotantomallien, kuin myös tuotantotilojen osalta. Opinnäytetyö esittelee yrityksen ja sen historian lyhyesti, kertoo yrityksen tuottamista ...
Developing international services of Tampere Chamber and Commerce by using the method of productization
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)
This thesis was commissioned by Tampere Chamber of Commerce in order to study if the current internationalization services are corresponding with the customer needs. The thesis studied the current statek of international ...
Customer satisfaction of an apartment hotel
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)
Customer satisfaction becomes the object of a research quite often, especially in business. If the company cares about its customers, it will put effort to know how satisfied they are with the services or products. Satisfied ...