Haku
Viitteet 1-10 / 283
B2C asiantuntijapalvelun myynnin kehittäminen : case Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön kohteena oli terveydenhuollon asiantuntijapalveluita kuluttajille ja yrityksille tarjoava yritys. Työn kohteena oli erityisesti kuluttajille tarjottavat ravitsemusterapeutin tuottamat palvelut.
Opinnäytetyön ...
People, Process and Technology in CRM Implementation
(2019)
Customer Relationship Management (CRM) has been a popular topic in the business world since the 1990’s. The academics have conducted a considerable amount of research related to CRM, software suppliers have various CRM ...
Lanseeraussuunnitelma Kauneuspiste Säihkylle
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin lanseeraussuunnitelmana, joka tehtiin yritykselle yrityksen sijainnin vaihdoksen vuoksi. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada käynnistettyä yrityksen toiminta kannattavasti uudella toimialueella. ...
Kasvua ilman rekrytoimista : miksi B2B-yrityksen asiantuntijat kannattaa kannustaa mukaan myyntiin?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Perehdytyksen kehittäminen Yritys X:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena ja tavoitteena oli selvittää Yritys X:n työntekijöiden perehdytyksen tämän hetkinen tilanne. Opinnäytetyö on osa Yritys X:n 2020 strategiaan liittyvää perehdytyksen kehittämisprosessia. ...
B2B-tapahtumien merkitys : miksi ihmisten aito kohtaaminen on arvokasta liiketoiminnan kannalta?
(2021)
B2B-tapahtuma-ala on vähän tutkittu aihe Suomessa, vaikka B2B-tapahtuma on tärkeä markkinointiviestinnän kanava yrityksille. Tässä opinnäytetyössä tarkasteltiin B2B-tapahtumia ja sitä, miksi ne ovat merkityksellinen media ...
Brändi vastuulliselle vaatemallistolle
(2020)
Brändien vastuullisuudesta puhutaan yhä vain enemmän, sillä vastuullisuustekoja tekevät brändit kiinnittävät ihmisten mielenkiinnon. Vastuullisuus saattaa edelleen nykypäivänä tarkoittaa irrallaan olevaa osaa, kuten ...
Tilaus-toimitusprosessin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutustua JH Computer Oy:n tilaus-toimitusprosessiin, tehdä kartoitus prosessin nykytilasta ja laatia suunnitelma parannuksista. Opinnäytetyön aihe valikoitui yrityksen tarpeesta selkeyttää ...
Kokoonpanosolun kehittäminen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä kehitettiin nykyisestä tuote x:n kokoonpanosolusta sujuvammin toimiva kokonaisuus. Työn sisältö koostui layoutin kokonaisvaltaisesta muutoksesta ja suunnittelusta, kokoonpano-ohjeiden luomisesta sekä ...
Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen DIsta Oy:ssä
(2021)
Vaikka asiakaskokemus koetaan Dista Oy:ssä tärkeänä arvona, sitä ei johdeta strategisesti. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda lähtökohdat asiakaskokemuksen strategiselle johtamiselle Dista Oy:ssä. Opinnäytetyön ...