Haku
Viitteet 1-10 / 30
Tulevaisuuden mahdollisuuksia : alustatalous ja osaava myynti
(Bonfire, 2020)
Alustavat tutkimustulokset todistavat : menestyvät suomalaiset pk-yritykset hyödyntävät teknologiaa ja digityökaluja kansainvälisessä myynnissään
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Uusia twistejä opinnäytetyön toteutukseen : toimeksiantajana Myynnin tutkimusryhmä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Tiimioppiminen antaa valmiuksia johtaa B2B-myynnin muutosta
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)
Miten varmistat, että yrityksesi digitalisoitumispyrkimykset menevät metsään?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Moni yritys pohtii parhaillaan, miten yrityksen tuloksentekokykyä voisi parantaa digitalisaation keinoin. Miten erityisesti markkinoinnin ja myynnin aktiviteetit voitaisiin virittää mahdollisimman tehokkaiksi digiratkaisujen ...
B2B myynnin mindset : asiakaslähtöisyyttä ja oivalluksia Japanista
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Asiakaslähtöinen myynti tarkoittaa tietynlaista toimintaa asiakkaiden kanssa. Business-to-business (B2B) -myyjien toimintaa ohjaa myös tapa ajatella ja suhtautua muihin ihmisiin. Tässä blogikirjoituksessa käydään ...
Selkeämpi vai sekavampi myyntiarki digityökalujen kanssa?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Digitalisaatio on tuonut mukanaan valtavan määrän uusia mahdollisuuksia ja työkaluja myynnin tekemiseen. Moni aiemmin manuaalisesti tehty työvaihe voidaan automatisoida ja myyjien aikaa suunnata yhä haastavampiin ja ...
Toimivatko teidän yrityksenne myyjät muutosarkkitehdin elkein?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)
Jaettua tiimi-intohimoa : myös B2B-myynnissä?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Julkisen sektorin ostajat ja myyjän mahdollisuudet
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Oli koronaa tai ei, julkisissa hankintaprosesseissa toimivat ostajat ovat tottuneet pitämään erittäin pitkiä turvavälejä myyjiin. Erilaiset säännökset rajaavat julkisen kilpailutuksen piirissä olevia hankintaprosesseja. ...