Haku
Viitteet 1-10 / 22
Liini markkinointi ja idean pitchaus
(Metropolia ammattikorkeakoulu, 2020)
Lean Marketing -filosofia perustuu Eric Riesin The Lean Startup -ajatteluun ja Steve Blankin Customer Development ja Lean Launchpad -metodologiaan, joissa uusia liiketoimintamalleja, tuotteita ja palveluita pyritään tuomaan ...
Nyt on täysin väärä hetki lomauttaa tai irtisanoa myynnin ja markkinoinnin osaajia!
(Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, 2020)
B2B myynnin mindset : asiakaslähtöisyyttä ja oivalluksia Japanista
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Asiakaslähtöinen myynti tarkoittaa tietynlaista toimintaa asiakkaiden kanssa. Business-to-business (B2B) -myyjien toimintaa ohjaa myös tapa ajatella ja suhtautua muihin ihmisiin. Tässä blogikirjoituksessa käydään ...
Selkeämpi vai sekavampi myyntiarki digityökalujen kanssa?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Digitalisaatio on tuonut mukanaan valtavan määrän uusia mahdollisuuksia ja työkaluja myynnin tekemiseen. Moni aiemmin manuaalisesti tehty työvaihe voidaan automatisoida ja myyjien aikaa suunnata yhä haastavampiin ja ...
Itsensä johtamisen tarve korostuu myynnin uudessa normaalissa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)
Mikä on äänen arvo myynnissä?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Tampereen ammattikorkeakoulusta löytyy yllättävän monipuolisia osaajia. Eri alojen ammattilaisten törmäämiset ovat alkuja uudelle ajattelulle. Minkälaisia ajatuskulkuja lähtee liikkeelle, kun myynnin tutkimusryhmän tutkijat ...
Tunteiden merkitys myyntityössä
(Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, 2020)
Myyjän flow ja mahdollistava johtajuus osana yrityksen menestystä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)
Asiakasta pienentävät ja suurentavat B2B-myyntikeskustelut
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)
ROBINS-tutkijoiden kevät on ollut työntäyteinen : myynnin rooli ammattina korostuu
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)