Haku
Viitteet 1-10 / 45
Opintojakson pelillistäminen ja visualisointi Moodlessa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)
Pelillistämisellä ja visualisoinnilla voidaan sitouttaa ja motivoida opiskelija saavuttamaan opintojakson oppimistavoitteet. Moodle-oppimisalustaan on saatavilla lisäosia pelillistämiseen. Moodle tarjoaa myös erilaisia ...
Yhdessä vai erillään? : kuivasanitaation mahdollisuuksia vesihuollossa ja ravinteiden kierrossa
(Vesihuoltoliitto, 2018)
HIERAKKA : ravinnekierrosta ja sanitaatiosta monipuolisesti
(Käymäläseura Huussi Ry, 2018)
Tahtoa on, mutta ei aikaa opetella ja omaksua
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)
Opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama OHO! –hanke on tehnyt korkeakoulujen saavutettavuudesta kaksi kyselyä, joista toiseen vastasivat opiskelijat ja toiseen opetushenkilöstö. Myös korkeakoulujen johdon edustajille ...
Kuivasanitaation mahdollisuudet vesihuollossa ja vesien suojelussa
(Suomen Ympäristö- ja Terveysalan Kustannus Oy, 2018)
Iällä ei ole väliä : kehittämisen malleja työpaikoille
(Työterveyssäätiö, 2018)
Radiografian ja bioanalytiikan syventävien YAMK-opinnot alkavat marraskuussa 2018
(Suomen Röntgenhoitajaliitto, 2018)
Surevan läheisen vakaumuksen kunnioittaminen
(Suomen Evankelis-Luterilainen kirkko, 2018)
Developing student-centered assessment for a postgraduate course designed for Basic Education Teachers
(Universidad de Alcalá, 2018)