Haku
Viitteet 1-10 / 33
Brand evaluation : AVK Finland Oy
(2019)
Strategic brand management may increase company's success. Strategic brand management´s influence in company success cannot be emphasized enough and it should be integrated as part of the company strategy. This research ...
Lanseeraussuunnitelma Kauneuspiste Säihkylle
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin lanseeraussuunnitelmana, joka tehtiin yritykselle yrityksen sijainnin vaihdoksen vuoksi. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada käynnistettyä yrityksen toiminta kannattavasti uudella toimialueella. ...
Brändi vastuulliselle vaatemallistolle
(2020)
Brändien vastuullisuudesta puhutaan yhä vain enemmän, sillä vastuullisuustekoja tekevät brändit kiinnittävät ihmisten mielenkiinnon. Vastuullisuus saattaa edelleen nykypäivänä tarkoittaa irrallaan olevaa osaa, kuten ...
Improving the communication of the employer brand externally : case: ManpowerGroup Talent Solutions RPO
(2020)
The objective of this thesis was to find out how the commissioner ManpowerGroup Talent Solutions RPO could improve its external employer branding communication so that it would reflect the experienced and desired EB of the ...
Creating an enhanced brand identity for Department Y within Company X
(2020)
This bachelor’s thesis was carried out as a project for Department Y which is a part of a larger organization, Company X. Both Company X and Department Y are operating in the B2B field. The objective of this thesis was to ...
Talotoimittajan brändiviestinnän kehittäminen Instagramissa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, minkälaisilla sisällöillä ja toimenpiteillä talotoimittajan brändiviestintää voidaan kehittää Instagramissa. Tarkastelun kohteeksi valittiin Instagram sen vuoksi, että se toimii ...
Analyzing the brand image and brand identity of Korkeasaari Zoo
(2019)
This thesis was commissioned by Korkeasaari Zoo with the purpose of providing Korkeasaari with concrete information and analysis of how well the zoo’s brand identity and brand image match, as well as search for suitable ...
Työnantajabrändin viestintä videotuotannon avulla: tutkimus työnantajabrändin viestinnästä ja videotuotannon roolista siinä
(2019)
Videoiden merkitys nykypäivän markkinoinnissa kasvaa jatkuvasti, sillä videoiden arvioidaan kattavan vuoteen 2020 mennessä 82 % kaikesta internetin viestinnästä. Nuorena videotuotantoyhtiönä Value Creativesta jatkavalle ...
Dancing Flowers : kukka- ja sisustusliikkeen brändin kehittäminen ja markkinoinnin suunnittelu
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Tampereella sijaitsevan kukka- ja sisustusliikkeen brändiä ja suunnitella sen markkinointia. Yrittäjä oli työskennellyt floristina 12 vuoden ajan aloittaessaan liiketoimintaansa. ...
Brändin vahvistaminen digimarkkinoinnin keinoin : case: Startup World Cup Finland 2019
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Startup World Cup Finland tapahtumalle. Tavoitteena työssä oli rakentaa Startup World Cup Finland - tapahtuman brändiä digimarkkinoinnin keinoin. Opinnäytetyö on toiminnallinen, ...