Haku
Viitteet 1-9 / 9
Developing the experientiality of a blind travel product : case: Sokkomatka by Saarikoski Travels
(2020)
This thesis was commissioned by the travel agency called Saarikoski Travels. The company has operated in the travel industry for nearly 20 years and as one of their backbone products has been a blind travel product called ...
Kivijalkaliikkeen aistielämys asiakaskokemuksen perustana
(2020)
Kaupan alalla on jo jonkin aikaa ollut käsillä poikkeukselliset ajat. Kuluttajat eivät enää hae kivijalkaliikkeistä ainoastaan tuotteita tai palveluita, saati asiakaspalvelua, vaan he kaipaavat kaikkia aisteja stimuloivia ...
Lean-johtamisen henkilöstökokemus : Henkilöstökokemuksen näkökulma lean-johtamisen kehittämisessä
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan lean-johtamisen vaikutusta toimeksiantajaorganisaation henkilöstökokemukseen. Toimeksiantajaorganisaatio on keskikokoinen henkilöasiakkaiden rahoitusprosessiin liittyviä tehtäviä hoitava ...
Lyhyen työpajasarjan vaikutukset ja vaikuttavuus : tapaus Kiinnostuksena peliala
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli syventää ymmärrystä Kiinnostuksena peliala -työpajasarjan kokemuksista. Työn avulla selvitettiin työpajasarjan vaikutuksia siihen osallistuneiden valmentautujien näkökulmasta. Tämän lisäksi ...
Henkilöstön sitouttaminen ja työntekijäkokemuksen parantaminen
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi suuri kansainvälinen asiantuntijapalveluja tarjoava yritys. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada käsitys toimeksiantajan työntekijöiden kokemasta sitoutumisen tasosta sekä työntekijäkokemuksesta ...
Etätyön kokemukset ja kehittämisehdotukset Yritys X:ssä ja Yritys Y:ssä
(2022)
Etätyöskentely yleistyi koronaviruspandemian seurauksena keväällä 2020, mikä vaikutti työskentelykäytäntöihin usealla eri tavalla. Tämä aiheutti haasteita, koska etätyö ei ollut vielä kovinkaan vakiintunut työmalli yrityksissä ...
Asiakkaiden brändikokemus : case Crazy Town Oy
(2022)
Nykypäivänä tuotteilta ja palveluilta vaaditaan paljon. Kuluttajat kaipaavat elämyksiä, tarinoita ja muistoja, jotka liittävät heidät vahvasti osaksi brändiä, sen luomaa yhteisöä ja identiteettiä. Brändien ja yritysten ...
Asiakaskokemus sähköisissä kanavissa vakuutusyhtiössä
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia sähköisten kanavien asiakaskokemusta vakuutusyhtiössä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi LähiTapiola Pirkanmaa. Tutkimus toteutettiin kyselynä, joka lähetettiin yli 2000 ...
Hakijakokemuksen kehittäminen
(2023)
Hakijakokemus ja työnantajamielikuva ovat olleet ajankohtaisia puheenaiheita sekä työnantajien että rekrytoijien keskuudessa jo muutaman vuoden ajan. Ne tulevat toimimaan työnantajayritysten kilpailukeinoina tulevaisuuden ...