Haku
Viitteet 1-10 / 129
B2C asiantuntijapalvelun myynnin kehittäminen : case Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön kohteena oli terveydenhuollon asiantuntijapalveluita kuluttajille ja yrityksille tarjoava yritys. Työn kohteena oli erityisesti kuluttajille tarjottavat ravitsemusterapeutin tuottamat palvelut.
Opinnäytetyön ...
People, Process and Technology in CRM Implementation
(2019)
Customer Relationship Management (CRM) has been a popular topic in the business world since the 1990’s. The academics have conducted a considerable amount of research related to CRM, software suppliers have various CRM ...
Lanseeraussuunnitelma Kauneuspiste Säihkylle
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin lanseeraussuunnitelmana, joka tehtiin yritykselle yrityksen sijainnin vaihdoksen vuoksi. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada käynnistettyä yrityksen toiminta kannattavasti uudella toimialueella. ...
B2B-tapahtumien merkitys : miksi ihmisten aito kohtaaminen on arvokasta liiketoiminnan kannalta?
(2021)
B2B-tapahtuma-ala on vähän tutkittu aihe Suomessa, vaikka B2B-tapahtuma on tärkeä markkinointiviestinnän kanava yrityksille. Tässä opinnäytetyössä tarkasteltiin B2B-tapahtumia ja sitä, miksi ne ovat merkityksellinen media ...
Brändi vastuulliselle vaatemallistolle
(2020)
Brändien vastuullisuudesta puhutaan yhä vain enemmän, sillä vastuullisuustekoja tekevät brändit kiinnittävät ihmisten mielenkiinnon. Vastuullisuus saattaa edelleen nykypäivänä tarkoittaa irrallaan olevaa osaa, kuten ...
Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen DIsta Oy:ssä
(2021)
Vaikka asiakaskokemus koetaan Dista Oy:ssä tärkeänä arvona, sitä ei johdeta strategisesti. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda lähtökohdat asiakaskokemuksen strategiselle johtamiselle Dista Oy:ssä. Opinnäytetyön ...
Perehdytyksen merkitys : yrityksen ja työntekijän näkökulmasta
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee perehdytyksen merkitystä työnantajan ja työntekijän näkökulmasta. Onnistunut perehdytys antaa lähtökohdat työntekijälle onnistua työssä, työhyvinvoinnin kautta sitouttaa hänet yritykseen ja ...
Lean Startup -menetelmä uuden palvelun luomisen perustana kasvuyrityksessä : case: Carccia®-drone-toimitus
(2020)
Uuden palvelun luomisessa markkinatilanne on monesti erityisen epävakaa, ja on lähes mahdotonta ennustaa, miten asiakkaat ottavat tuotteen tai palvelun vastaan. Jatkuvasti muuttuvassa maailmassa tuotekehityksen tavoitteena ...
Developing an Internationalization Event Concept for Team Finland
(2019)
The purpose of this thesis was to develop and define an event concept for Team Finland’s internationalization services for Finnish companies. The thesis was executed as an assignment for the Embassy of Finland Singapore. ...
Pk-yrityksen digitaalisen markkinoinnin vuosikello : Case Tawasta
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajayritykseni käyttöön digitaalisen markkinoinnin vuosikalenteri ja visuaalinen vuosikello. Näiden tekoa varten tutkin toimeksiantajan nykyisiä digitaalisen ...