Haku
Viitteet 1-3 / 3
Internationalization Opportunities of a Classical Music Event : case: Tampere Chamber Music
(2019)
Tämän työn tarkoitus oli kartoittaa palveluyhdistyksen mahdollisuuksia kansainvälistyä Venäjälle huomioiden paikallisen liiketoimintaympäristön sekä selvittää nykyistä tapahtumamarkkinoiden tilannetta siellä. Tässä työssä ...
Festivaalin sponsoroinnin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää festivaalin sponsorointia. Työtä tarkasteltiin toimeksiantajan Tampere Chamber Music -festivaalin kautta. Työn tarkoituksena oli kartoittaa toimeksiantajalle ideoita uudenlaisista ...
Markkinointisuunnitelma Tampere Chamber Music -festivaalille
(2022)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana oli Tampere Chamber Music ry, joka järjestää Tampereella vuosittain kansainvälisen Tampere Chamber Music -kamarimusiikkifestivaalin. Opinnäytetyön tavoitteena oli festivaalin markkinoinnin ...