Haku
Viitteet 1-5 / 5
The effect of the COVID-19 pandemic on the operation and use of stock agencies
(2021)
The objective of this study was to gain an understanding of the operation and change in usage of stock agencies during the COVID-19 pandemic. The operation and usage were explored from the perspective of stock agencies ...
Instagram-markkinoinnin analytiikka : kehittämistutkimus Oulu2026-hankkeelle
(2019)
Opinnäytetyö on kehittämistutkimus Oulu2026 kulttuuripääkaupunki-hankkeelle. Työssä tutkitaan onnistunutta Instagram-markkinointia pääosin analytiikan kautta. Teoriaosuudessa käsitellään laadukkaan sisällön luomista, ...
Vankien näköistä viestintää: Kohderyhmä perehdytysvideon sisällöntuottajana
(2019)
Tutkimuksen aihe oli kohderyhmän osallistaminen perehdytysvideon sisällöntuotantoon. Opinnäytetyön kantavana ajatuksena oli Rikosseuraamuslaitoksen viestintäpäälliköltä saatu toive vankeusrangaistuksen alkamiseen liittyvästä ...
Tampereen kaupungin nuorten kulttuurikeskuksen verkkomarkkinoinnin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia sisältömarkkinoinnin strategia Tampereen kaupungin nuorten kulttuurikeskus Monitoimitalo 13:lle. Työn tarkoituksena oli auttaa kaupungin nuorisotyön yksikköä tavoittamaan kohderyhmäänsä ...
Vloggaaja vai käsikirjoitettu päähenkilö? : sisällöntuottaja yhtiön palveluksessa
(2021)
Opinnäytetyössä pohdittiin, kuinka itsenäisen videobloggaajan rooli muuttuu hänen siirryttyään työskentelemään brändin alle. Tavoitteena oli selvittää, mistä videobloggaajan roolin muovautuminen johtuu. Muita tavoitteita ...